اسلام آباد خبر22:14 - 1392/06/13
انتقاد تند عضو شورای شهر از ابقای صادق باقری

با وضع موجود موافق نیستم/ابقای باقری برخلاف شئونات نظام اسلامی است

عضو شورای شهر اسلام آباد گفت: افرادی که در پیشگاه قرآن کریم سوگند یاد کردند که بیایند تغییر ایجاد کنند،چنان دفاعی از شهردار فعلی نمودند که اگر خود آقای شهردار هم می آمد نمی توانست این چنین دفاع کند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر نورالدین زارعی عضو شورای شهر اسلام آباد غرب در پاسخ به این سوال که باتوجه به  ابقای شهردار فعلی شهر اسلام آباد برنامه اعضای شورا بعنوان اتاق فکر شهر ،برای تغییر وضعیت چیست پاسخ داد: با این وضعیتی که در شهر حاکم است مگر می شود کاری انجام داد؟

وی افزود: دوستان از طریق تریبون ها تعهد دادند و شعار دادند و مردم اسلام آباد به خاطر سخنانشان و تفکراتشان به آنها رای دادند ولی دیروز در جلسه شورا تمام این تفکرات توسط اکثریت اعضای منتخب زیر پا گذاشته شد و چنان دفاعی از شهردار فعلی نمودند که خود آقای شهردار هم نمی توانست این چنین دفاع کند ! من در اقلیت هستم، من یک نفر در مقابل هجمه بزرگی از مسائل قرار دارم.

عضو شورای شهر اسلام آباد غرب در پاسخ به این سوال که چه کسانی موافق و مخالف ابقای صادق باقری بودند گفت: به غیر از بنده و آقایان  شهبازی و بخشم که مخالفت نمودیم مابقی  موافق ابقای آقای باقری به عنوان شهردار اسلام آباد بودند.

وی افزود: اینها کسانی بودند که در پیشگاه قرآن کریم سوگند  یاد کردند که بیایند تغییر ایجاد کنند و دم از تغییر در مقابل مردم می می زدند  ولیکن همین اشخاص در جلسه انتخاب شهردار  از وضع موجود  دفاع کردند، لذا چه کاری میتوان انجام داد.

زارعی ادامه داد: گردنم را هم بزنند با وضع موجود موافق نیستم، من آمده ام تغییر ایجاد کنم ولی فعلا که آقای شهردار با این رای هایی که دارد شهردار باقی مانده است و این در حالی است که امام جمعه سه هفته است پشت تریبون اطلاع رسانی  میکند یا آقای فرماندار در رابطه با مشکلات شهر و دقت در انتخاب شهردار توضیحاتی داده، مگر فرماندار از تریبون رسمی این نظام می تواند بدون مستندات صحبتی کند پس حتما مستنداتی دارد که می گوید وضع شهر خوب نیست، پس وقتی من با رای دادن به آقای باقری دهن کجی به این نظام می کنم، یعنی در مقابل نظام ایستادم ،یعنی در مقابل مقدسات ایستاده ام .

وی ادامه داد:  به هرحال فرماندار و امام جمعه مراجعی هستند که دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده دارند، اینها نمی آیند که همین طوری صحبت بکنند،اینها که نمی آیند همینطوری بگویند این وضع به درد نمیخورد و وضع نابسامانی است.

این عضو شورای شهر گفت:  انگیزه من خدمت بوده و در جلسات هم بارها به اعضا  گفتم که من در پست هایی که برای شورا تعریف شده است اصلا کاندید نمی شوم و تا پایان این 4 سال هم کاندید نخواهم شد، من فقط می آیم نظراتم را برای اصلاح شهرم می دهم.

وی در پایان گفت: در جلسه دیروز شورای شهر قدرت خوشنام به عنوان رئیس شورا ، شهرام مرادی نائب رئیس ، مهدی  پرویزی خزانه دار ، مجتبی عبدی منشی اول و کیومرث ظهرابی منشی دوم  انتخاب شدند.