اسلام آباد خبر11:52 - 1392/06/09

نمایش صنایع دستی کرمانشاه در فرانکفورت آلمان

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: صنایع دستی کرمانشاه در فرانکفورت آلمان به نمایش در می آید.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: صنایع دستی کرمانشاه در فرانکفورت آلمان به نمایش در می آید.

 

نصرت اله سپهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه در این باره اظهار کرد: صنعتگران صنایع دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه از تاریخ 18 تا 21 دی ماه سالجاری در نمایشگاه شهر فرانکفورت آلمان حضور خواهند داشت.

 

وی افزود: حضور فعال در نمایشگاه های مختلف، نوعی تبلیغ برای عرصه هنر و صنعت می باشد.

 

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در هر نمایشگاهی سلیقه های مختلف، افکار گوناگون، تولید کنندگان، خریداران و بازاریان دور هم جمع می شوند و این شرایط بهترین امکان را برای معرفی آثار بومی محلی فراهم می آورد.

 

سپهر یادآور شد: کالاهایی که کیفیت حضور در بازارهای داخلی و خارجی دارند آثاری ارزشمند برای ارتباط با مشتریان بالقوه می باشند و در نتیجه با خرید آن، خریداران هم می توانند کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

 

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: از استان کرمانشاه بتول زهتابان، صنعتگر رشته پوشاک سنتی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و به عنوان نماینده صنعتگران صنایع دستی استان آثار ارزشمند خود را به معرض دید جهانیان خواهد گذاشت.

انتهاي پیام