اسلام آباد خبر09:45 - 1392/04/23

کسب مقام نخست استانی توسط شبکه بهداشت شهرستان صحنه

رئیس شبکه بهداشت شهرستان صحنه گفت: در حال حاضر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه در سطح استان کرمانشاه مقام نخست را کسب کرده است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان صحنه گفت: در حال حاضر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه در سطح استان کرمانشاه مقام نخست را کسب کرده است.


به گزارش اسلام آباد خبر به نقل از فارس، محمدسعید سریری اظهار داشت: شبکه بهداشت شهرستان صحنه با کسب مقام نخست به منظور انجام فعالیت بالا نسبت به سایر شهرستان‌ها و کسب مقام دوم استانی در طرح بهداشت مدارس توانسته گامی مهم در بالا بردن بهداشت در عرصه‌های گوناگون برداشته باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری، سریری افزود: بر اثر پیگیری‌هایی که با استان داشته‌ایم، توانستیم 3 میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان جدید معاون صحنه کسب کنیم.

 رئیس شبکه بهداشت شهرستان صحنه ادامه داد: به منظور ارائه خدمات بهتر به بیماران، بیمارستان معاون صحنه به دستگاه سونوگرافی پیشرفته، دستگاه بیهوشی جدید، تخت احیای نوزاد، الکترو شوک، پالس اکسی متر، تعویض ستهای جراحی و غیره تجهیز شده است.

وی در پایان اعلام کرد: به منظور جذب پزشک متخصص در رشته‌های مختلف در شهرستان صحنه و جلوگیری از رجوع بیماران به مرکز استان، ساخت 6 واحد مسکونی تحت عنوان متخصصین بیمارستان به مساحت 530 متر مربع و هزینه بالغ بر 330 میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته است.