اسلام آباد خبر16:05 - 1392/04/22

شاخص های پیشنهادی وزیر بهداشت دولت یازدهم به روحانی ارائه می شود

عضو کمیسیون بهداشت مجلس از تدوین شاخص‌های پیشنهادی وزیر بهداشت دولت آینده در این کمیسیون خبر داد و گفت: در چند روز آینده تمام پیشنهادات ما در اختیار رئیس‌جمهور منتخب قرار خواهد گرفت.


سیامک مره صدق عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تهیه شاخص‌های پیشنهادی این کمیسیون برای معرفی وزیر بهداشت دولت یازدهم اظهارداشت: اعضای کمیسیون بهداشت مجلس تمام سیاست‌های لازمی که وزارت بهداشت باید داشته باشد و شاخص‌هایی که وزیر بهداشت آینده باید دارا باشد را به صورت مدون تهیه کرده‌ است.

وی ادامه داد: این توصیه‌ها با نظارت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از طرف ریاست این کمیسیون طی چند روز آینده در اختیار حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه دخالت در امور اجرایی و انتخاب وزیر و معاونان وی خلاف شأن مجلس است، تأکید کرد: البته هیچ کدام از اعضای کمیسیون بهداشت مجلس و کل کمیسیون به دنبال توصیه فرد خاصی به رئیس جمهور منتخب برای پذیرش تصدی وزارت بهداشت نیستند و ما هیچ فرد خاصی را برای تصدی وزارت بهداشت مجلس توصیه نمی‌کنیم، لذا تنها صفاتی که لازم است وزیر بهداشت دولت یازدهم داشته باشد را مطرح کرده‌ایم.