اسلام آباد خبر17:55 - 1403/07/12
دبیر کمیته فضاسازی شهرستان جوانرود:

کنگره ملی شهدا جبهه دفاع از شهداست

دبیر کمیته فضاسازی شهرستان جوانرود گفت: برگزاری کنگره ملی شهدا همانند جبهه‌ای برای دفاع از رشادت‌ها و غیرتمندی شهدا است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،ادریس مرادی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اثبات انقلاب اسلامی را ثمره خون شهدا دانست و اظهار داشت: شهدا موجب دلگرمی و تقویت قلب و ایمان ما برای ادامه دادن مکتب انقلاب و آرمان‌های امام راحل هستند و برگزاری کنگره شهدا و احیای نام آن‌ها حداقل کاری است که می‌توانیم انجام دهیم و در شرایط کنونی همه ما نیازمند احیای فرهنگ شهادت هستیم. 

وی ادامه داد: کنگره ملی شهدا در حوزه ایثار و شهادت و معرفی شهدا به عنوان الگو باعث تقویت باورهای دینی و توسعه فرهنگی به خصوص بین جوانان و نوجوانان خواهد شد و این یک انقلاب فرهنگی است و باید به این ارزش‌ها تمسک کرده و به سیره خانواده شهدا اتکا کنیم. 

مرادی به نقش فضاسازی در برگزاری این کنگره عظیم اشاره کرد و اظهار داشت: کمیته فضاسازی کنگره ملی شهدا یکی از کمیته‌هایی است که وظایف مهمی در راستای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر این رویداد بزرگ فرهنگی برعهده دارد. 

دبیر کمیته فضاسازی شهرستان جوانرود با اشاره به تلاش برای برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدا، گفت: نام‌گذاری یک میدان، یک پارک و چند خیابان اصلی به نام شهدای شهرستان، ساختن یک المان شهدای شهرستان و الگوبرداری از یک طرح و ایده جدید در ورودی شهر، برگزاری یک جنگ شادی در یکی از پارک‌های شهرستان با موضوع ایثار و شهادت از جمله اقدامات شهرستان در راستای برگزاری کنگره شهدای استان کرمانشاه است. 

وی همچنین به طراحی و نصب تصاویر شهدای شهرستان در سطح شهر و ورودی‌های شهرستان، دیوارنویسی و نقاشی از طرح‌های جبهه و جنگ و تصاویر شهدای شهرستان و همچنین نام‌گذاری ساختمان‌ها و اماکن اداری سطح شهر به نام شهدای معظم شهرستان اشاره کرد. 

انتهای خبر/