اسلام آباد خبر12:58 - 1403/07/10
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم:

صهیونیست‌ها به‌دست محور مقاومت مجازات می‌شوند

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: صهیونیست‌ها دو سرنوشت دارند که این دو سرنوشت برای ما پیروزی و عزت و برای آن‌ها یا عقوبت اخروی است و یا عذاب دنیوی که به دستان پرتوان محور مقاومت به سزای اعمالشان خواهند رسید.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش خبرنگار سیاسی  شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله جلیلیان صبح امروز سه‌شنبه در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کنگاور، اظهار داشت: در منطق قرآن شهادت زیباست و یهود چون ترسو هستند و چون آینده‌ای برای خودشان متصور نیستند با تمام توان به دنبال این هستند که این زندگی پست چند روز دنیا را حفظ کنند. 

وی ادامه داد: در مبارزه حق و باطل مردان الهی آماده می‌شوند و تکلیف را انجام می‌دهند و در برابر ظالمان می‌ایستند و از مظلومان دفاع می‌کنند و نتیجه هرچه باشد، نیکوست. 

جلیلیان خاطرنشان کرد: رژیم کودک‌کش و آمریکای جنایتکار دو سرنوشت دارند که این دو سرنوشت برای ما پیروزی و عزت و برای آن‌ها یا عقوبت اخروی است و یا عذاب دنیوی که به دستان پرتوان محور مقاومت به سزای اعمالشان خواهند رسید. 

شهید نصرالله مجاهدی نستوه بود

علی‌اصغر الله‌دانه هم در ادامه این مراسم در توصیف ویژگی‌های شهید سید حسن نصرالله او را مجاهدی نستوه خواند که در شجاعت و شهامت حیدر کرار را سرلوحه خود قرار داده بود. 

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور با تاکید بر اینکه با حذف فیزیکی افراد در کار و حرکت محور مقاومت خللی ایجاد نمی‌شود، اذعان داشت ما باید بصیر و هوشیار باشیم زیرا دشمن با تمام توان به میدان آمده طبق فرمایشات مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی فرسوده و رو به زوال است. 

وی خاطرنشان کرد: محور مقاومت و حزب‌الله توانمندی و مدیریت و استحکام بسیار قوی دارد و ان شاالله پاسخی در خور به این جنایات خواهد داد. 

در پایان از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین سید یاسر رمضانی‌فر تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین علی رحیمی به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کنگاور معرفی شد. 

انتهای خبر/