اسلام آباد خبر00:40 - 1392/04/15
رئیس فدراسیون هنر های رزمی کشور:

برگزاری مسابقات در مناطق محروم از سیاست های فدراسیون است

سیاست ما بر این است که برخی از مسابقات را در مناطق محروم کشور برگزارکنیم و قرار نیست تمامی مسابقات در مراکز استان ها برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری ، تحلیلی اسلام آباد خبر رئیس فدراسیون هنر های رزمی کشور که امروز جهت بازدید از نحوه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کونگ فو سبک آنزان رزم به اسلام آباد آمد ، در گفتگو با خبرنگار این پایگاه گفت:سیاست ما بر این است که برخی از مسابقات را در مناطق محروم کشور برگزارکنیم و قرار نیست تمامی مسابقات در مراکز استان ها برگزار شود.
 
ابوالفضل حیدریان ادامه داد:سطح برگزاری مسابقات خوب است ولیکن انتظارات بیشتری می رود و اسلام آباد نیز به اندازه توان خود وقت گذاشته و به همین دلیل از مسئولین برگزاری تشکر می کنم.
 
وی ادامه داد: سبک آنزان رزم تا کنون توانسته است 15 استان کشور را پوشش دهد و نتیجه آن خروجی مسابقات فعلی است که نفرات منتخب این مسابقات احکام خود را از سبک مزبور و با تائید فدراسیون دریافت خواهند نمود .
 
ایشان افزودند: منتخبین این مسابقات می توانند در مساباتی که از جانب فدراسیون برگزار میشود تحت عنوان اسلاید های خود فدراسیون که به دو دسته آزاد و نیمه آزاد تقسیم می شود شرکت کنند و نفرات منتخب در آن مسابقات به اردوی تیم ملی اعزام خواهند شد.