اسلام آباد خبر13:47 - 1402/08/18
امام جمعه اسلام آبادغرب:

موفقیت‌های نظام نشانه شکست امپراتوری دروغ دشمنان است

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: موفقیت‌های دولت و نظام اسلامی در داخل کشور و بین المللی حاکی از شکست امپراتوری دروغ رسانه‌ای دشمنان و پیروزی جمهوری اسلامی است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت‌الاسلام روح‌الله زمانی موسوی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با اشاره به هجمه‌های امپراتوری رسانه‌ای دروغ بر علیه جمهوری اسلامی، اظهار داشت: دشمنان در اغتشاشات سال گذشته با اقدامات خود به‌دنبال ادامه پروژه مهسا امینی به چالش کشیدن امنیت کشور بودند و در پروژه‌های مختلف با تهمت افزایش غنی‌سازی هسته‌ای، نابسامانی وضعیت دلار و مسمومیت دختران دانش‌آموز، سعی در برهم زدن آرامش و امنیت کشور داشتند.



وی عنوان کرد: متأسفانه خلاء یک روایت صحیح در رخدادها و حوادث پاییز سال 1401به چشم می‌خورد که در اینجا مسئولین باید از این تجربیات تلخ عبرت بگیرند چرا که وقتی ما روایتگری صحیح و واحد را نداشته باشیم، دشمن روایت خود را به اذهان مردم متبادر می‌کند.



امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: جریان رسانه‌ای اصلاح‌طلب در اتفاقات و اغتشاشات سال گذشته همسو با منافقین و سرویس‌های جاسوسی، مواضع بسیار مشابهی با دشمنان علیه نظام گرفتند که باید مشخص شود این‌ها اصلاح‌طلب هستند یا به معنای واقعی کلمه افسادطلب هستند؟!



زمانی موسوی خاطرنشان کرد: رسانه‌های دشمن در تلاش بودند چهره انقلاب اسلامی در برخورد با زنان را چهره‌ای سختگیرانه شبیه طالبان افغانستان نشان دهند در حالیکه در تاریخ جمهوری اسلامی قبل و بعد از فتنه سال1401 نمونه‌های فراوانی از حضور و افتخارآفرینی بانوان و دختران ما در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی به چشم می‌خورد و این محدودیت‌ها نه در قانون ما و نه در آموزه‌های دین ما جایی ندارد و یک اتهام پوچ و واهی است.

 

وی افزود: یکی از ترفندهای دشمن با امپراتوری رسانه‌ای ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم و ناکارآمد جلوه دادن کارگزاران نظام است لذا ما باید با جهاد تبیین و معرفی دستاوردها این نقشه دشمنان را خنثی کنیم و الحمدالله موفقیت‌های دولت و نظام اسلامی چه در داخل کشور و چه در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی حاکی از شکست امپراتوری دروغ رسانه‌ای دشمنان و پیروزی جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب عنوان کرد: انقلاب اسلامی راه سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته، از دشمنی‌ها، نفاق و تحریم‌های فراوانی عبور کرده و در این راه جان عزیز جوانان خود را فدا کرده‌اند، انقلاب اسلامی به این راحتی به اینجا نرسیده که با چند شعار هنجارشکنانه و سنگ‌پراکنی به تزلزل و سستی بگراید.

 

وی گفت: برخی عفریته‌ها فکر می‌کنند که با برداشتن و آتش‌زدن روسری به انقلاب ضربه می‌زنند در حالیکه تمامی اقوام  ایران اسلامی در دفاع از انقلاب و آرمان‌های شهدا متحد و یکپارچه ایستاده‌اند و کسی نمی‌تواند در این سد و بنیان مرصوص نفوذ کند و پرچم این انقلاب با هدایت ولایت فقیه و رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) به‌دست مبارک امام زمان(عج) خواهد رسید.