اسلام آباد خبر14:30 - 1401/12/12
امام‌جمعه اسلام‌آبادغرب:

دشمنان بدنبال ادامه پروژه مهسا امینی و به چالش کشیدن امنیت کشور هستند/جریان رسانه‌ای اصلاح‌طلب همسو با منافقین و سرویس‌های جاسوسی دشمنان علیه نظام موضع گرفتند

امام‌جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: دشمنان بدنبال ادامه پروژه مهسا امینی و به چالش کشیدن امنیت کشور هستند و جریان رسانه‌ای اصلاح‌طلب همسو با منافقین و سرویس‌های جاسوسی، مواضع بسیار مشابهی با دشمنان علیه نظام گرفتند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت‌الاسلام زمانی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر شهیدان مرصاد، با تبریک میلاد با سعادت امام زمان(عج)، همچنین این روز را به سربازان گمنام امام زمان(عج) و امنیت‌آفرینان گمنام تبریک گفت.

 

وی افزود: مسیر ظهور بقیة الله الاعظم نه از راه گسترش ظلم و جور، گناه و بی‌عدالتی بلکه از راه گسترش همدلی و وفاق بر محور امام عصر(عج) است.

 

امام جمعه شهرستان بیان داشت: این فرموده خود امام زمان(عج) اگر شیعیان ما از هم گسسته نبودند زودتر ظهور تحقق پیدا می کرد، لذا ما باید بیشتر در این زمینه کار و تلاش کنیم و روابط سیاسی، اجتماعی و حتی روابط خود را با دوستان و خویشاوندان اصلاح کنیم تا در روز قیامت بخاطر این کوتاهی‌ها و ترک‌فعل‌ها شرمنده امام زمان(عج) نشویم.

 

وی افزود: مهمترین کارکرد باور به مهدویت، افزایش امید و مبارزه با یأس و ناامیدی است که دشمنان در این زمینه ناامیدانه مردم کار می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام زمانی موسوی گفت: دشمنان با اقدامات خود بدنبال ادامه پروژه مهسا امینی و به چالش کشیدن امنیت کشور هستند و در پروژه‌های مختلف؛ تهمت افزایش غنی‌سازی هسته‌ای، نابسامانی وضعیت دلار و مسمومیت دختران دانش‌آموز، سعی در برهم زدن آرامش و امنیت کشور دارند.

 

وی عنوان کرد: متأسفانه خلاء یک روایت صحیح در رخدادهای اخیر همچون حوادث پاییز به چشم خورد که در اینجا وقتی ما روایتگری صحیح و واحد را نداشته باشیم، دشمن روایت خود را به اذهان مردم متبادر می‌کند.

 

خطیب جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: جریان رسانه‌ای اصلاح‌طلب در اتفاقات اخیر همسو با منافقین و سرویس‌های جاسوسی، مواضع بسیار مشابهی با دشمنان علیه نظام گرفتند که باید مشخص شود این‌ها اصلاح‌طلب هستند یا به معنای واقعی کلمه افسادطلب هستند.

 

وی افزود: این اتفاقات برای این است که ایران را آرام آرام متهم به نقض حقوق بشر کنند و در مجامع بین‌المللی علیه ایران پرونده‌سازی کنند که همه مسئولین  ما باید دقت لازم را داشته باشند.

 

زمانی موسوی خاطرنشان کرد: رسانه‌های دشمن در تلاش هستند چهره انقلاب اسلامی در برخورد با زنان را چهره‌ای سختگیرانه شبیه طالبان افغانستان نشان دهند در حالیکه تاریخ جمهوری اسلامی نمونه‌های فراوانی از حضور و افتخارآفرینی بانوان و دختران ما در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی به چشم می‌خورد و این محدودیت‌ها نه در قانون ما و نه در آموزه‌های دین ما جایی ندارد و یک اتهام پوچ و واهی است.

 

امام‌جمعه اسلام‌آبادغرب با سفارش به اینکه؛ همدیگر را به فرزندآوری سفارش کنیم که هم سنت پیامبر و سفارش مقام معظم رهبری است.

 

وی در خاتمه با تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، ابراز امیدواری کرد جوانان ما همچون حضرت علی‌اکبر(ع) در زیر پرچم ولایت عاقبت به خیر شوند.