اسلام آباد خبر18:21 - 1401/05/03
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

خداوند در کمینگاه مرصاد منافقین را خار و ذلیل نمود/ جنایات فجیع منافقین هیچ وقت از اذهان مردم اسلام آبادغرب پاک نخواهد نشد

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ خداوند در کمینگاه مرصاد منافقین را خار و ذلیل نمود، گفت: جنایات فجیع منافقین هیچ وقت از اذهان مردم اسلام آبادغرب پاک نخواهد نشد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرهنگ پاسدار ارسلان سلطانقلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب به مناسبت فرارسیدن سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آیه {إِنَّ رَبَّكَ لَبِالمِرصادِ ﴿به یقین پروردگار تو در کمینگاه (ستمگران) است} اظهار کرد: وعده خدواند حق است و به درستی مرصاد موقعیت و کمینگاهی است که وعده خدا به حقیقت پیوست و تاریخ ساز گردید.

 

وی عنوان کرد: خداوند در کمینگاه مرصاد منافقین را خار و ذلیل نمود و این وعده خداست که می فرماید؛ مَنْ یضلِلِ اللّهُ فَمَالَهُ مِنْ هَادٍ (هر کس را خداوند گمراه سازد، راهنمایی برای او نخواهد بود)، و جبهه حق و باطل در مرصاد در مقابل هم قرار گرفت و «إِنْتَنْصُرُوا اللَّهَيَنْصُرْكُمْ» به حقیقت پیوست.

 

 

 

سرهنگ سلطانقلی بیان داشت: غبار گذشت زمان نباید در ارتباط با شناخت منافقین بر اذهان مردم زنگار شود، هرساله این روز را گرامی می داریم تا خدای ناکرده جای ظالم و مظلوم یا جای شهید و جلاد عوض نشود و مردم بدانند که ملت ایران 17 هزار شهید ترور بخاطر جنایات منافقین داده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: جنایات فجیع منافقین هیچ وقت از اذهان مردم این دیار پاک نخواهد نشد؛ این خونخواران دست نشانده استکبار(منافقین) در بیمارستان اسلام آبادغرب مصدومین و بیماران را همچون هیزم بر روی هم قرار داده و به آتش کشیدند تا همیشه تاریخ منفور ملت ایران باشند و هم در دنیا و آخرت خار و ذلیل شوند.

 

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب عنوان کرد: منافقین در عملیات مرصاد چنان شکست مفتضحانه ای از سپاه، ارتش و بسیج مردمی خوردند که درس عبرتی برای اربابان آنها نیز شد تا هیچ وقت فکر حمله به خاک میهن اسلامی مان را نداشته باشند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: ته مانده این خائنین هم اکنون نیز به خیانت به ملت و مردم ایران مشغولند، آنها در کشور آلبانی از طریق فضای مجازی بر علیه کشورمان هجمه هایی وارد می کنند، آنها راست و دروغ را به هم ممزوج کرده و به شبهه افکنی در شبکه های اجتماعی و تفرقه افکنی در بین مردم می پردازند.

 

وی تصریح کرد: به فضل الهی ملت ایران با هوشیاری، بصیرت و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و تقویت جهاد تبیین در مقابل جریان تحریف، این کارزار فرهنگی را نیز پشت سر خواهد گذاشت و نقشه های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

 

 

سرهنگ سلطانقلی عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد برنامه های متنوعی نظیر دیدار با خانواده معظم شهدا و دیدار با پیشکسوتان و رزمندگان عملیات مرصاد جهت گرامیداشت این ایام پیش بینی شده است و همچنین به مناسبت گرامیداشت سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد یادواره شهدای کشوری با حضور اردو های راهیان نور منطقه ای و کشوری در محل یادمان مرصاد برگزار خواهد شد، لذا از عموم بسیجیان و مردم شهیدپرور شهر شهیدان مرصاد دعوت بعمل می آید بیاد آن روزهای ظفرمند در این مراسم شرکت نمایند.