اسلام آباد خبر15:02 - 1401/01/12
به مناسبت 12 فرودین صورت گرفت؛

برگزاری ویژه برنامه جشن نوروزی در اسلام آبادغرب+تصاویر

به مناسبت 12 فرودین ویژه برنامه جشن نوروزی در ورودی شهر اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به مناسبت 12 فرودین روز جمهوری اسلامی با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، کارکنان شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور پرشور مردم شهرستان ویژه برنامه جشن نوروزی در ورودی شهر اسلام آبادغرب برگزار شد.

در این ویژه برنامه که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد، از بیش از 50 هنرمند و دست اندرکار برنامه های شادانه نوروزی تقدیر بعمل آمد.

 

در همین راستا هوشنگ رزم دیده مسئول امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ضمن تبریک عید نوروز و آرزوی سلامتی و سرافرازی تمام ملت ایران و مردم شهرستان اسلام آبادغرب از مهندس بهنام افشین شهردار اسلام آباد غرب و اعضای شورای اسلامی شهر جهت اجرای برنامه های شاد و متنوع از اول سال تا کنون تشکر و قدردانی کرد و گفت : از ابتدای سال تا امروز ۵۰ نفر از هنرمندان خوب شهرستان در مکان ورودی شهر اسلام آباد غرب اجرا داشته و امروز در این مراسم پرشکوه از تمامی این هنرمندان تجلیل بعمل آمد.

وی گفت : یکی از اولویت های شورای اداری  اجرای برنامه هایی در راستای نشاط آفرینی شهرستان بود که بتوانیم برای مهمان های نوروزی و خصوصاً مردم شهرستان ایجاد کنیم  که خوشبختانه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و شهرداری، شورای اسلامی به این توافق رسیدند که برنامه های خوبی را با کمک هنرمندان برگزار کنند و امیدواریم که از این پس بتوانیم برنامه های با کیفیت و بسیار خوبی را با حضور خیرین فرهنگی شهرستان انجام دهیم.

 

رزمدیده خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری همچنان نیازمند این هستند که خیرین فرهنگی پای کار بیایند که بتوانیم این نشاط  فرهنگی را در سطح محلات شهرستان در طول سال و در ایام عید فطر و سایر اعیاد در شهرستان برگزار کنیم.

مسئول امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان در خاتمه از حضور وکمک های آقای  شاپور علی حسینی خیر فرهنگی اسلام آباد غرب، شهرداری و شورای اسلامی شهر، کارکنان شهرداری، خبرنگاران، هنرمندان و تمامی زحمتکشان اجرای برنامه ها و همچنین حضور با شکوه مردم تشکر و قدردانی نمود.