اسلام آباد خبر14:43 - 1400/11/12
به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر/

دیدار مسئولان شهرستان با امام جمعه اسلام آبادغرب+تصاویر

به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، مسئولان شهرستان با امام جمعه اسلام آبادغرب دیدار نمودند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، در اولین روز از  دهه مبارک فجر مسئولان شهرستان، فرماندهان نظامی ارتش، سپاه، انتظامی و بسیج، جامعه روحانیت، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، گروه های جهادی،روسای دانشگاه ها، اصناف و نمایندگان آحاد و اقشار مختلف مردم اسلام آبادغرب با حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان دیدار و با آرمان های انقلاب، امام(ره) و شهدا تجدید بیعت کردند.

 

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام الله دهه فجر، به دستاوردهای مهم انقلاب در شهرستان اشاره داشت و تاکید نمود مسئولین شهرستان خدمات دولت و نظام را به مردم معرفی نمایند.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی با تبریک چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی اظهار کرد: اکنون در چهل و سومین سالگرد انقلاب می توانیم ادعا کنیم که انقلاب اسلامی یک افتخار برای ملت ایران است چون روابط نابهنجار و گفتمان های فاسد طاغوت از بین رفت و فضیلت های انسانی جای آن را گرفت.

وی افزود: هدف انقلاب رسیدن به افق روشن ظهور حضرت بقیه الله می باشد که جزاولین بیانیه های امام خمینی آیه ای از قرآن بوده که طلیعه حرکت امام برای قیام خود و پیروزی انقلاب است.

امام جمعه اسلام آبادغرب بیان داشت: انقلاب اسلامی یک جرقه دفعه ای نبوده که بعد از آن دیگر مسئولیتی نداشته باشیم بلکه به تعبیرمقام معظم رهبر ی،انقلاب یک موجود زنده است که برای رشد و تعالی آن باید تلاش نمود و در برابر بدخواهان انقلاب از آن محافظت کرد.

حجت الاسلام زمانی موسوی تاکید نمود: رشد و پیشرفت جامعه اسلامی و امیدواری ها و امید آفرینی را باید به مردم  گفت تا به تعبیر قرآن کریم رشد و نمو آن مایه تقویت روحیه دوستان و نا امیدی دشمنان گردد.

وی بیان داشت: باید افق والای فکری امام خمینی(ره) آفرین گفت که رابطه طاغوتی ارباب رعیتی را به رابطه ولایی رهبر و رهرو تغییر داده  است.

امام جمعه شهرستان گفت: در طول رسیدن به اهداف انقلاب مشکلات،آسیب ها و آفت هایی دارد اما نباید دوز ایرادات و اشتباهات بالا برود که باید پالایش شود و عناصر نفوذی، لیبرال و بدخواه باید از انقلاب زدوده شوند.

وی خطاب به مسئولین عنوان کرد: با وجود تمام مشکلات و کمبودها خدمت به مردم برای مسئولین یک نعمت است و مسئولیتی که پذیرفته شده باید به نحو احسن انجام شود و کاری که برای رضای خدا انجام شود خداوند اجر آن عمل دهها برابر می دهد.