اسلام آباد خبر17:23 - 1400/10/04
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب مطرح کرد:

راه شهیدسلیمانی در مبارزه با دشمنان ادامه دارد/علاقمندان به حاج قاسم باید به میدان بیایند

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در نشست تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و ترویج گفتمان مقاومت گفت: راه شهیدسلیمانی در مبارزه با دشمنان ادامه دارد و علاقمندان به حاج قاسم باید به میدان بیایند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و ترویج گفتمان مقاومت در نشست خبری با فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان برگزار شد.

 

سرهنگ هوشنگ مبارکی فرمانده انتظامی شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امیدواریم که ماهم بتوانیم سرباز خوبی برای ولایت و خدمت گذاری به مردم باشیم.

 

وی افزود : ایستادگی در برابر ظلم کار دشواری است ما نباید تسلیم شویم زیرا دشمن ما هیچ حد و مرزی برای خودش هم ندارد، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابل دشمن ایستاد و عزیزانی هستند  که امروز در محور مقاومت در مقابل دشمن ایستاده اند و راه شهید سلیمانی را ادامه می دهند لذا ما اگر بخواهیم نتیجه‌ای حاصل شود باید باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری پیش برویم.

 

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب  همچنان از ویژگی های بارز سردارشهید حاج قاسم سلیمانی نام برد و اظهار داشت: اولین ویژگی بارز حاج قاسم بحث ولایتمداری و سرباز ولایت بودن ایشان بود امروز باتوجه به علاقه ای که جوانان به حاج قاسم داشته و دارند جوانان ما باید به میدان بیایند و ادامه دهنده راه ایشان باشند.

 

سرهنگ مبارکی در پایان گفت : ظرفیت رسانه ها بدون شک در هماهنگی بین دستگاه ها برای پیشرفت شهرستان و تامین امنیت تاثیر بسزایی دارد، در این راستا از اصحاب رسانه و خبرنگاران تشکر میکنیم و قدردان تلاشها و زحماتشان خواهیم بود.

 

 

انتهای پیام/