اسلام آباد خبر21:37 - 1400/05/22
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب:

موسسات مردم نهاد قوی ترین نهادهای مردمی برای رشد و پیشرفت جامعه هستند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: موسسات مردم نهاد تشکل هایی قانونی برای تحقق جامعه بالنده و قوی ترین نهادهای مردمی برای رشد و پیشرفت جامعه هستند.

 

  خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با   اسلام آباد خبر ،  با تبریک سالروز موسسات مردم نهاد گفت: اسلام آبادغرب با بیش از ۲۰ سازمان مردم نهاد و بیش ۱۰ موسسه فرهنگی هنری فعال یکی از شهرهای پرپتانسیل در حوزه فعالیت های اجتماعی است.

 

وی افزود : موسسات مردم نهاد قوی ترین نهاددهای مردمی برای رشد و پیشرفت جامعه هستند و باید از ظرفیت این موسسات و سازمان ها بیش از گذشته بهره برد.

 

تمری افزود: فعالیت های سازمان های مردم  نهاد و موسسات فرهنگی هنری که واسطه مردم و حاکمیت هستند در سال های اخیر در سطح شهرستان رشد چشمگیری داشته و ظرفیت مردم نظام را نیز تقویت کرده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: اسلام آبادغرب شهرستان پرظرفیت و با پتانسیل بالا است و ویژگی ها و شاخصه های مثبت آن به مراتب بیشتر از کاستی های آن است‌ و هم اکنون این شهرستان در حوزه های مختلف حرف زیادی برای گفتن دارد.  

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: نباید یک اتفاق و حادثه ناگوار که ممکن است در هر نقطه ایران رخ دهد ما را نسبت به روند رشد و توسعه شهر ناامید کند بلکه باید با نگاه به ویژگی های مثبت شهرستان ؛ امیدوارانه برای رشد و پیشرفت شهرمان گام برداریم.  

 

تمری تصریح کرد: برجستگی های این شهر در حوزه های مختلف این شهر را از سایر شهرستان های استان ممتاز تر کرده است و باید این برجستگی ها را بشناسیم و وظیفه همه نهادها به ویژه نهادهای مردمی است که در این حوزه تلاش کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب با تبریک روز ۲۲ مرداد به عنوان روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی گفت : در سال گدشته و سال جدید ارتباط خوبی بین این اداره و موسسات مردم نهاد شکل گرفته و این اداره فعالیت مستمری با تشکل های اجتماعی داشته که مورد تقدیر استانداری کرمانشاه قرار گرفت.