اسلام آباد خبر14:53 - 1399/10/04
به مناسبت هفتم دی ماه با حضور کارشناسان اداره سواد آموزی صورت گرفت؛

تجدید میثاق با آرمان های شهیدان به مناسبت سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی

به مناسبت هفتم دی ماه و سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی غبار روبی و عطر افشانی مزار شدا و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان توسط رییس و کارشناسان اداره سواد آموزی صورت گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر،  به مناسبت هفتم دی ماه و سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی، مدیر آموزش و پرورش و رییس و کارشناسان اداره سواد آموزی در معیت امام جمعه موقت شهرستان ضمن حضور در مزار شهیدان انقلاب اسلامی و با نثار شاخه های گل با آرمان های شهیدان تجدید میثاق نمودند.

 

 

پرندین رییس اداره سواد آموزی در  این خصوص گفت: این مراسم که به مناسبت سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی برگزار گردید با توجه به محدودیت های کرونایی، کارشناسان و تنی چند از آموزش دهندگان اداره سواد آموزی در معیت امام جمعه موقت شهرستان و مدیر آموزش و پرورش با حضور در گلزار شهدای شهرستان و در فضایی که با معنویت خاصی همراه بود با قرائت فاتحه به روح مطهر شهداء و امام شهداء، با آرمانهای والای امام و شهیدان تجدید میثاق نمودند.

 

 

وی افزود: برنامه های متنوعی با توجه به شرایط شیوع کرونا و اعمال محدودیت های بهداشتی در هفته گرامیداشت تشکیل نهضت سواد آموزی در حال اجراست که از جمله آنها تشکیل شورای پشتیبانی اداره سواد آموزی با ریاست فرماندار محترم شهرستان و تشکیل نمایشگاه صنایع دستی آموزش دهندگان در مرکز یادگیری محلی آزادی می توان نام برد.