اسلام آباد خبر14:39 - 1399/10/04
توسط فرماندار شهرستان صورت گرفت؛

تقدیر از فیلمسازان جوان اسلام آبادغرب

توسط فرماندار شهرستان از عوامل اجرای و دست اندرکاران فیلم کوتاه اسلام آبادغرب نامزد پایتخت کتاب ایران تقدیر شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  مراسم تقدیر از از عوامل فیلم کوتاه اسلام آبادغرب نامزد پایتخت کتاب ایران در دیدار با فرماندار اسلام آبادغرب بگزار شد.

 

 

در ابتدای این دیدار خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به جایگاه و نقش هنر در رشد و توسعه جامعه گفت : هنر ابزاری قوی و قدرتمند برای شکل دادن به جامعه ای پویا و رو به رشد است و باید از همه ظرفیت های فرهنگی هنری در مسیر پیشرفت شهرستان استفاده شود. 

 

وی با اشاره ظرفیت های شهرستان افزود : اسلام آبادغرب ثابت کرده است که می تواند در تمامی زمینه های فرهنگی هنری جایگاه ممتاز و برجسته ای داشته باشد و این ظرفیت ها به گونه ای است که نمی توانیم آن ها را نادیده بگیریم یا از آنها غفلت کنیم . 

 

تمری به راه اندازی انجمن سینما جوان در شهرستان اسلام آبادغرب اشاره کرد و گفت : راه اندازی انجمن سینما جوان برای شهرستان یک ضرورت است و با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در حوزه بازیگری می توانیم این اقدام را به سرعت شکل دهیم. 

 

وی افزود : مقدمات راه اندازی انجمن سینمای جوان شهرستان فراهم شده است و امیدواریم بتوانیم به زودی این اتفاق را رقم بزنیم. 

 

در ادامه جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به جایگاه و ضرورت هنر گفت : در شرایط موجود که همه چیز تحت تاثیر کرونا قرار گرفته است هنرمندان می توانند زمینه امیدآفرینی برای جامعه فراهم کنند. 

 

وی افزود : هنرمندان می توانند با زبان هنر و با ظرافت و زیبایی تمام پیام را به جامعه منتقل کنند و دغدغه مندی  عزیزان هنرمندان در حوزه مسائل اجتماعی بسیار ارزشمند و خطیر است. 

 

حیدری افزود : هنرمندان می توانند در تقویت ارزشها و هنجارهای عمومی اثرگذار باشند و زمینه های همبستگی اجتماعی را فراهم کنند و با وجود اینکه جوانان عزیز در ابتدای کار قرار دارند اما باید با همه ظرفیت برای رشد و پویایی جامعه تلاش کرد. 

 

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در ادامه از حمایت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت : شاهد هستیم با وجود کرونا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از هر موقعیتی برای تکریم هنرمندان استفاده می کند. 

 

در پایان این مراسم با اهداء لح تقدیر از فیلمسازان جوان اسلام آبادغرب تقدیر شد.