اسلام آباد خبر14:22 - 1397/09/29
در آستانه فرا رسیدن شب یلدا؛

شور ونشاط در جشن یلدا با شعار «جشن تغییر فصل، جشن تغییره چهره آموزش» در مدارس ابتدایی اسلام آبادغرب+تصاویر

اسلام آبادخبر: به مناسبت فرارسیدن مراسم باستانی یلدا، در کلیه مدارس ابتدایی شهر و روستا اسلام آبادغرب با همکاری اولیا، دانش آموزان و معلمان جشن یلدا برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت فرارسیدن مراسم باستانی یلدا و نکوداشت فرهنگ و هویت ایرانی و همچنین ایجاد شور ونشاط  در بین دانش آموزان و آشنایی با فرهنگ کهن ایران زمین در کلیه مدارس ابتدایی شهر و روستا اسلام آبادغرب با همکاری اولیا، دانش آموزان و معلمان جشن یلدا برگزار گردید.

 

مولامراد نظری معاون آموزش ابتدایی شهرستان که بصورت نمادین در دبستان شهید رزده در جمع اولیا و دانش آموزان حضور داشت، ضمن گرامیداشت جشن باستانی یلدا وتاکید بر حفظ هویت دینی و ملی و بومی، برگزاری این گونه مراسم را بهترین فرصت برای ایجاد شور ونشاط وشادی در بین دانش آموزان دانست.

 

نظری در ادامه گفت: مراسم نکوداشت جشن یلدا در تمام مدارس ابتدایی شهر و روستا با شعار«جشن تغییر فصل، جشن تغییر چهره آموزش» با همکاری اولیا، معلمین  ودانش آموزان برگزار گردید.

 

وی گفت: در این مراسم دانش آموزان با تمرین و دست ورزی خودشان سفره یلدا را به دلخواه خود تزیین کردند و اولیا بصورت داوطلبانه در برگزاری این جشن با معلمین ومدیران مدارس همکاری نمودند.