اسلام آباد خبر10:52 - 1397/08/20
مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب مطرح کرد:

توسعه کمی وکیفی مسائل آموزشی وپرورشی شهرستان اسلام آبادغرب سرلوحه برنامه های عملیاتی مدیران قرار می گیرد

اسلام آبادخبر: مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب گفت: توسعه کمی وکیفی مسائل آموزشی وپرورشی شهرستان اسلام آبادغرب سرلوحه برنامه های عملیاتی مدیران قرار می گیرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب با موضوع هماهنگی در برنامه های آموزشی وپرورشی با حضور اعضای شورای معاونین وکارشناس مسئولان واحدهای مختلف برگزار گردید.

 

در این جلسه جمال الدین برجی مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغربضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و تقدیر وتشکر از زحمات همکاران در بحث ساماندهی، نظارت، کنترل وبرنامه ریزی در مورد اهمیت برنامه های عملیاتی واجرایی وضرورت کیفیت بخشی به این برنامه ها به ایراد سخن پرداخت.

 

وی با اشاره به بحث امتحانات نهایی در دوره سه ساله متوسطه دوم و همچنین بحث قبولی دانش آموزان در کنکور سال آینده که امسال در سال تحصیلی جدید با فرایند جدیدتری برگزار می شود، انتظارات خود را از این حوزه بیان نمود و از مدیران مدارس خواست که توسعه کمی وکیفی مسائل آموزشی وپرورشی را سرلوحه برنامه های عملیاتی  خود قرار دهند.

 

در ادامه این جلسه در خصوص مباحث مختلف آموزشی بحث وتبادل نظر گردید وهریک از حوزه های اداری گزارشی از عملکرد خود را در ماه های مهر وآبان ارائه نمودند.