اسلام آباد خبر09:49 - 1397/06/05
معاون سازمان اردویی کرمانشاه خبر داد:

بازسازی واقعه غدیر در ۸ شهرستان استان کرمانشاه

اسلام آباد خبر: معاون سازمان اردویی، گردشگری و راهیان‌ نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: مراسم بازسازی واقعه غدیر خم در هشت شهرستان تابعه استان برگزار خواهد شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، یونس عزیزی در گفتگو با خبرنگار مرصاد با اشاره به برگزاری ستاد بازسازی غدیر خم در سطح سپاه به صورت هر ساله، اظهار داشت: جلسه ای در این خصوص برگزار شد تا در روز پنجشنبه هشتم شهریور در هشت شهرستان تابعه استان مراسم بازسازی واقعه غدیر برگزار شود.

 

معاون سازمان اردویی، گردشگری و راهیان‌ نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه شهرستان های کرمانشاه، هرسین، صحنه، کنگاور، سنقر، اسلام‌آباد غرب، دالاهو و گیلانغرب را میزبانان برگزاری این مراسم اعلام کرد.

 

به گفته وی، در این مراسمات ضمن دعوت کارشناسان و نخبگان و دست اندرکاران در خصوص بازسازی مراسم غدیر خم، از هنرمندان توانمند در زمینه تئاتر برای اجرای برنامه در شهرستان ها دعوت به عمل آمده است.

 

عزیزی خاطرنشان کرد: این مراسم ها در فضای باز و با حضور آحاد مردم اعم از بسیجیان و اعضای حلقه‌های صالحین برگزار می شود.

معاون سازمان اردویی، گردشگری و راهیان‌ نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: برابر برنامه ابلاغی در مراسم بازسازی به تمام نکات معنوی توجه و محتوای آن تصحیح شده تا مراسم خوبی برگزار شود.

 

وی افزود: در سایر شهرستانها مراسم عید غدیر خم در مساجد و سالن اجتماعات با حضور مردم برگزار می شود امیدواریم نمایش برنامه عید غدیر خم که هدف آن تداوم جامعه اسلامی است اثرگذار واقع شود.