اسلام آباد خبر09:13 - 1397/04/13
فرماندار اسلام آباد غرب:

باید از ظرفیت های تئاتر مرصاد به نحو شایسته ای استفاده شود

اسلام آبادخبر: رئیس شورای سیاستگذاری تئاتر مرصاد در دیدار اعضاء دبیرخانه تئاتر مرصاد گفت : باید زمینه حضور گروههای قوی را در جشنواره فراهم کرد و از ظرفیت های جشنواره ملی تئاتر مرصاد به نحو شایسته ای استفاده کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، رئیس شورای سیاستگذاری تئاتر مرصاد در دیدار اعضاء دبیرخانه تئاتر مرصاد گفت : باید زمینه حضور گروههای قوی را در جشنواره فراهم کرد و از ظرفیت های جشنواره ملی تئاتر مرصاد به نحو شایسته ای استفاده کرد.

 

 

در ادامه دکتر کریمی فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب به اهمیت جشنواره ملی تئاتر مرصاد اشاره و بیان داشت: جشنواره تئاتر مرصاد ظرفیت های فرهنگی هنری خوبی نه تنها برای شهرستان اسلام آباد غرب بلکه برای استان ایجاد می کند و یقینا به رشد هنرهای نمایشی در سطح استان می انجامد.

 


وی بیان داشت : تئاتر مرصاد  فرصت خوبی برای شهرستان اسلام آباد غرب است و لذا بابد به نحو شایسته از این ظرفیت ایجاد شده بهره برد.

 


دکتر کریمی افزود : فراهم کردن فضای مناسب برای اسکان و پذیرایی هنرمندان، پذیرایی مناسب، جوایز در خور و قابل توجه می تواند جایگاه جشنواره را بالا ببرد.

 


رئیس شورای سیاستگذاری تئاتر مرصاد افزود : از ظرفیت همه ی دستگاههای شهرستان برای برگزاری شایسته جشنواره استفاده خواهیم کرد اما در مقابل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز تعهدات خود را در قبال جشنواره انجام دهد.

 

 در این دیدار خسرو تمری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان روند برگزاری جشنواره ملی تئاتر مرصاد برای دهمین دوره در شهرستان اسلام آبادغرب را تشریح کرد.