اسلام آباد خبر10:00 - 1397/04/05

افتتاحیه طرح هجرت 3 در اسلام آباد غرب +تصاویر

اسلام آباد خبر: آیین افتتاحیه فعالیت های دانش آموزان در قالب طرح هجرت 3 شهرستان اسلام آبادغرب در تابستان 97 ، با حضور مسئولین شهرستان، اولیاء و دانش آموزان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، آیین افتتاحیه فعالیت های دانش آموزان در قالب طرح هجرت 3 شهرستان اسلام آبادغرب  در تابستان 97 ، با حضور جانشین فرمانده سپاه شهرستان، مدیر آموزش و پرورش, رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از کارشناسان ومدیران ،اولیاء و دانش آموزان  برگزار شد.

 

جمال الدین برجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به مبحث هنر و آمیختگی آن با روح و روان انسان افزود هنر و تعهد دو مقوله آمیخته با هم هستند و ما امیدواریم دانش آموزان ما هر بیشتر با هنر که غذای روح انسان است آشنا شوند ،آن را در زندگی روزمره خود بکار گیرند و از روزمرگی فاصله بگیرند تا به اوج برسند  چونکه هنر سبب هویت بخشی به شخصیت دانش آموزان و باعث اعتلای  فرهنگ و هنر غنی میهن عزیزمان  می‌شود.

 

برجی ادامه داد: در عصر جدید با رشد و ابداع روش های ارتباطی جدید و گسترش فضای مجازی وبه تبع آن زمینه برای  افزایش  انواع آسیب های اجتماعی و رسانه ای ، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و آگاهی دادن به دانش آموزان و اولیاءآنها در استفاده صحیح و کاربردی ازتکنولوژیهای جدید ، از اولویت های آموزش و پرورش در جهت پیشرفت و  هدایت دانش آموزان است

 

 در این خصوص کانونهای پرورش فکری تربیتی وظیفه مهم پر کردن اوقات فراغت با علم و هنر ، دانش ، ورزش و ... برای نسل امیدوار انقلاب به عهده دارند ،اوقات فراغت را نباید با هر چیزی پر کرد و صرفا گذراندن وقت باشد ،بلکه در این فرصت باید هنر با تعهد به هویت ایرانی اسلامی ،علم و دانش مفید و کاربردی و ورزش توام با اخلاق آموزش داده شود  ،و این مهم با کمک  اداره ها و ارگانهایی مثل سپاه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، تبلیغات  باید همچون گذشته باید صورت گیرد.

 

  در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به طرح هجرت 3 اظهار داشت: این طرح تاکنون  برای غنی کردن اوقات فراغت دانش اموزان و آشنایی دانش اموزان با روحیه کار و تلاش مفید بوده و نتایج بسیار خوبی داشته  است که امیدواریم به صورت جدی دنبال شود  .

 

سرهنگ قاسمی جانشین سپاه ناحیه اسلام آباد غرب نیز ضمن خیرمقدم به مدعوین در خصوص  اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به ایراد سخن پرداخت.