اسلام آباد خبر13:04 - 1396/12/12
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مطرح کرد:

اسلام آباد غرب ظرفیت پایتخت کتاب ایران شدن را دارد

اسلام آبادخبر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی اسلام آباد غرب گفت : ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان می تواند بستر مناسبی برای انتخاب این شهر را به عنوان پایتخت کتاب ایران در سال ٩٧ فراهم کند.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی اسلام آباد غرب بیان داشت : برای هر موضوعی عزم عمومی و سیاستگذاری نهادهای دولتی و همگرایی آنها باید شکل بگیرد و بدون توجه به این موضوع امکان و برنامه ریزی برای هر هدفی امکان ناپذیر است.

 

 

خسرو تمری گفت: شهرستان اسلام آباد غرب یکی از شهرستان های ویزه کشور است که از نظر جایگاه تمدنی و فرهنگی از اهمیت تاریخی برخوردار می باشد و لذا تنها برنامه ریزی و همگرایی مردم و مسئولان و نخبگان فرهنگی ، هنری و رسانه ای  می تواند این شهرستان را به جایگاه اصلی خود بازگرداند.

 

 

وی افزود: در بحث پایتخت کتاب ایران ، ما دبیرخانه پایتخت کتاب ایران را راه اندازی کردیم و هر کدام از دوستان و همکاران گوشه ای از کار را گرفته اند و بدنبال تشکیل کمیته های شهرستانی ستاد هستیم.

 

 

تمری بیان داشت: شعار اسلام آباد غرب در مسیر پایتخت کتاب ایران شعار اصلی ما در فعالیت های فرهنگی و هنری خواهد بود و تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت که این اتفاق ارزشمند در سال ٩٧ برای اسلام آباد غرب رقم بخورد.