اسلام آباد خبر08:51 - 1396/04/22
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

تمام دنیا به اقتدار ایران اقرار دارد

اسلام آبادخبر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: بحمدالله با تلاش نیروهای انتظامی و نظامی تمام دنیا به اقتدار ایران اقرار و اعتراف دارند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  آیت الله مصطفی علما در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی کشور از تلاش نیروهای انتظامی در زمینه های مختلف تقدیر کرد.

وی در این دیدار گفت: بحمدالله با تلاش نیروهای انتظامی و نظامی تمام دنیا به اقتدار ایران اقرار و اعتراف دارند.

بازاریان همواره پشتیبان انقلاب و نظام بوده اند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین در دیدار دیگری  و در نشست  با رئیس و کارکنان اتاق اصناف کرمانشاه  گفت: بازاریان و اصناف همواره پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.

آیت الله مصطفی علما گفت: اصناف و بازاریان همیشه در مسیر اسلام بوده اند و در طول دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نیز شهدای بسیاری تقدیم کرده اند.

وی افزود: حمایت های بازاریان  نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشت.

قبل از ورود به بازار اصول آن آموزش دیده شود

امام جمعه کرمانشاه در ادامه  اظهار داشت:  بازار باید به سمت تخصصی شدن پیش برود و هرکس می خواهد وارد بازار شود و پیشه ای انتخاب کند  باید اول اصول کسب و کار و تجارت را یاد بگیرد  که بتواند نتیجه کافی را بگیرد.

همچنین رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه نیز گفت: اصناف کرمانشاه همواره  در شرکت کردن در کارهای خیر و حضور در پشتیبانی از نظام و انقلاب اسلامی کوشا و در صحنه هستند.

رضا سلیم ساسانی افزود: کمک به آزادی زندانیان غیر عمد ، برگزاری دو دوره جشنواره مهر آئینان ، کمک به پذیرایی از مهمانان اربعین حسینی ، کمک به ستاد عتبات عالیات ، کمک به مدارس استثنایی و حضور گسترده در مراسم و راهپیمایی های مناسبتها از جمله فعالیت های ارزشی اصناف کرمانشاه می باشد.