اسلام آباد خبر16:04 - 1396/02/24
مدیر درمانگاه شهید بهشتی بسیجیان اسلام آبادغرب خبر داد:

ارائه خدمات درمانی و دندانپزشکی با 30 درصد تخفیف در درمانگاه بسیجیان اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: مدیر درمانگاه شهید بهشتی بسیجیان اسلام آبادغرب از ارائه خدمات درمانی و دندانپزشکی با 30 درصد تخفیف در درمانگاه بسیجیان اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، درمانگاه شهید بهشتی بسیجیان اسلام آبادغرب اعلام کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و به ویژه میلاد امام زمان (عج) تا پایان ماه مبارک شعبان  برای اقشار کم درآمد خدمات درمانی و دندانپزشکی با 30 درصد تخفیف ارائه می گردد.

 

 

مدیر درمانگاه شهید بهشتی بسیجیان اسلام آبادغرب در گفتگو با  خبرنگار اسلام آباد خبرگفت: خدماتی که توسط این درمانگاه  ارائه می گردد اکثرا" با تخفیف هستند و به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه برای اقشار کم درآمد خدمات درمانی و دندانپزشکی با 30 درصد تخفیف و پزشک عمومی بصورت رایگان ارائه می گردد.

 

 

وی افزود: این درمانگاه وابسته به موسسه تأمین درمان بسیجیان از سال 1390 در حال خدمت رسانی به اقشار و آحاد مردم، خانواده های بسیجیان و نیروهای مسلح می باشد که در طول سال یک روز در هفته( روزهای چهارشنبه )  متخصص داخلی نیز در این درمانگاه مسقر بوده و عمده فعالیت این درمانگاه در بحث دندانپزشکی می باشد که یکی از نیازهای مستضعفین  جامعه است.

 

علی زینلی با بیان اینکه هدف موسسه  درآمدزایی نیست، گفت: بحث ما خدمت رسانی به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه در تامین درمان دندانپزشکی می باشد.

 

وی با اشاره بالا بودن هزینه های دندانپزشکی در بخش خصوصی، افزود: یکی از اهداف خاص سپاه پاسداران خدمت به محرومین جامعه است و این درمانگاه تحت نظارت موسسه تأمین درمان بسیجیان استان کرمانشاه  صرفا" در راستای خدمات رسانی به محرومین فعالیت می نماید و تمام هزینه ها و مواد اولیه پزشکی درمانگاه توسط موسسه بسیجیان تأمین می گردد.

 

گفتنی ست؛ درمانگاه شهید بهشتی بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب در خیابان شهید مفتح 200 متری مسجدجامع  واقع شده است.