اسلام آباد خبر11:47 - 1395/12/01
در شورای ترافیک شهرستان اسلام آبادغرب مطرح شد/

کاهش 40 درصدی تصادفات در مسیر اسلام آبادغرب-حمیل/ ثبت بیش از 46 هزار مورد تخلف راهنمایی و رانندگی

اسلام آبادخبر: با نظارت بیشتر پلیس راهور توجه مردم به قوانین و مقررات خوشبختانه نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش تصادفات جرحی و فوتی در مسیر اسلام آبادغرب-حمیل داشته ایم.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروزجلسه شورای ترافیک شهرستان در محل سالن شهدای مرصاد فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این جلسه فرماندار اسلام آباد غرب گفت: با برنامه ریزی دقیق و فرهنگ سازی گسترده و همکاری و همراهی مردم با مسولان می توانیم وضعیت ترافیکی را ساماندهی و مسائل و مشکلات آن را مرتفع نماییم.

 

وی با اشاره به  لزوم هرچه بیشتر نظارت تاکسیرانی بر عملکرد تاکسی ها گفت ؛هم اکنون 484 دستگاه تاکسی مسیری و گردشی کار جابجایی مسافر را در اسلام آبادغرب انجام می دهد.

 

کریمی همچنین از کاهش آمار تصادفات در محور حادثه خیز  اسلام آبادغرب-حمیل  خبر داد و گفت: مسیر اسلام آبادحمیل یکی از محور های حادثه خیز استان می باشد که با نظارت بیشتر پلیس راهور توجه مردم به قوانین و مقررات  خوشبختانه  نسبت به سال گذشته  40 درصد کاهش تصادفات جرحی و فوتی  در این مسیر داشته ایم.

 

وی خاطرنشان کرد: سال جاری تا کنون   46 هزارو 375 مورد تخلف راهنمایی و رانندگی در شهر اسلام آبادغرب ثبت شده و از سوی پلیس راهور اعمال قانون شده است.

 

ساماندهی ایستگاه های مسافربری روستایی ، برخورد با مسافربرهای شخصی و  ایجادسرعت گیر در مقابل مدارس شهرک شهید نژادرضایی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.