اسلام آباد خبر07:12 - 1395/07/05
به مناسبت هفته دفاع مقدس/

دیدار اصحاب رسانه اسلام آباد غرب با فرمانده انتظامی شهرستان

اسلام آبادخبر:فرماندهی انتظامی اسلام آبادغرب در جشنواره مالک اشتر از بین ۴۶۸ شهرستان رتبه دوم کشوری در حوزه اشراف فرماندهی و امنیت اجتماعی را کسب کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت هفته دفاع مقدس و تجلیل از نیروی انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب جمعی از اصحاب رسانه با سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب دیدار كردند .


 
در این جلسه ضمن تقدیر از ایشان و پرسنل این حوزه بخاطر افزایش سطح امنیت اجتماعی شهرستان , كسب مقام دوم كشوری در جشنواره مالک اشتر از بین ۴۶۸ شهرستان در حوزه اشراف فرماندهی و امنیت اجتماعی, را به وی تبریک گفتند

 

سرهنگ سرتیپ نیا ضمن تاکید بر حفظ ارتباط رسانه ها با نیروی انتظامی گفت : ایجاد ارتباطی سازنده ، مفید و در راه رسیدن به راه كاری مسنجم و منطقی باید در دستور کار قرار گیرد .


وی افزود : امنیت زیر ساختی و زیر بنایی اگر در جامعه ای وجود داشته باشد حاصل آن جامعه ای پویا و سر زنده خواهد بود و این امر مهم محقق نمی شود مگر در سایه تعامل و همكاری با احاد مردم .


فرمانده انتظامی شهرستان اظهار داشت : معیشت مردم در جوامع رابطه عمیقی با امنیت دارد و جرائم موجود زائده فقر است که بزرگ نمائی جرائم كوچك بعضاً نتایج سوئی در پی خواهد داشت که البته امنیت در هیچ جای دنیا مطلق نیست.


وی افزود : مقام دوم امنیتی در كل كشور باعث افتخار بنده ، همكاران و مردم اسلام آباد خواهد بود که در سایه همین امنیت می توان شاهد رشد اقتصادی در شهرستان باشیم .

 

سرهنگ سرتیپ نیا با اشاره به اینكه وظیفه جمع آوری معتادان بعنوان یك معضل اجتماعی وظیفه نیروی انتظامی است و ما می توانیم ظرف ۷۲ساعت كل معتادان را جمع آوری كنیم اما وظیفه نگهداری از آنها دیگر در اختیار این سازمان نیست و  جای برای نگهداری آنها نداریم در حالیكه همین قشر معتاد بیشترین خطرات را برای شهرستان بدنبال خواهند داشت .
در این دیدار اصحاب رسانه به پاس خدمات نیروی انتظامی با اهدا لوح تقدیر از سرهنگ سرتیپ نیا قدرانی كردند.