اسلام آباد خبر10:17 - 1395/04/15
با حضور مسئولین شهرستان صورت گرفت:

مرحله چهارم مانور تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر در اسلام آبادغرب اجرا شد

اسلام آبادخبر:حجت الاسلام محمدی پور در چهارمین مرحله مانور تذکر لسانی در اسلام آبادغرب گفت: انشاالله در برابر منکراتی که صورت می گیرد ذره ای مقاومت ما کم نخواهد شد و تا پیروزی نهایی که ظهور حضرت ولیعصر (عج) می باشد از پا نخواهیم نشست.

به گزارشاسلام آباد خبر، مرحله چهارم مانور تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسئولین دادگستری،انتظامی،سپاه،ضابطین امربه معروف،و با سخنرانی امام جمعه در شهرستان اسلام آبادغرب اجرا شد.

 

حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت:ضابطین امر به معروف و نهی از منکر نسبت به جامعه خود بی تفاوت نباشند و نسبت به دین دغدغه داشته باشد.

 

وی در ادامه افزود:مسلمان باید خودش و خانواده اش و هرکسی را که می تواند به وسیله ی امر به معروف و نهی از منکر از آتش جهنم نجات دهد.

 

محمدی پور خاطر نشان کرد:امر به معروف و نهی از منکر در مورد مستحبات نیست مربوط به واجبات است و وظیفه آمر به معروف تنها تذکر دادن است نه اینکه در جامعه تنش ایجاد کند و باید با مردم با ادب و دلسوزانه سخن بگوید.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب بیان داشت:باید با فساد های اقتصادی صورت گرفته در جامعه بصورت فرمایشی برخورد نشود و مبالغی که از بیت المال برداشته شده بازگردانده شود و مفسدین به سزای اعمال خود برسند.

 

وی درپایان تأکید کرد: انشاالله در برابر منکراتی که صورت می گیرد ذره ای مقاومت ما کم نخواهد شد و تا پیروزی نهایی که ظهور حضرت ولیعصر (عج) می باشد از پا نخواهیم نشست.