اسلام آباد خبر10:57 - 1394/04/06
فرماندار اسلام آبادغرب:

کرایه تاکسی دراسلام آبادغرب گران نمی شود/ نمی شود بخاطر عده محدودی قانون گریزحقوق شهروندی بیش از 90 هزار نفر را زیر پا بگذاریم

اسلام آباد خبر: فرماندار اسلام آباد غرب درجلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: هیچگونه افزایشی درخصوص نرخ کرایه تاکسی درون شهری و برون شهری تا اطلاع ثانوی نخواهیم داشت .

به گزارشاسلام آباد خبر، در این جلسه افشین کریمی درسخنانی بیان داشت با توجه به اینکه اکثر تاکسی های درون شهری و برون شهری گاز سوز هستند و قیمت سی ان جی هم 100 تومان ارزان تر شده هیچگونه افزایشی در خصوص کرایه این وسائل نقلیه  تا اطلاع  ثانوی نخواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه همه مدیران محترم و بویژه اعضای شورای ترافیک موظفند قانون را اجرا کنند، افزود: اگر بخواهیم مشکل ترافیک و خیلی دیگر از مباحث مربوط به شهر را حل کنیم باید تعارف را کنار بگذاریم و قانون را اجرا کنیم  نمی شود بخاطر  عده محدودی  قانون گریز که با وانت بار ،چرخ دستی و... خیابانها و پیاده روهای شهر را به تسخیر در آورده اند  حقوق شهروندی  بیش از 90 هزار نفر را زیر پا بگذاریم .

 

فرماندار شهرستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت:  می بایست تمام خودروهای مسیرهای روستایی  به داخل یک کاراژ مناسب انتقال داده شوند و خودروهای مسافر بر بین شهری هم در ترمینال شهر مستقر شوند .

 

در این جلسه مصوب شد:شهرداری بدون نظر شورای ترافیک  از نصب هرگونه سرعت گیر جلوگیری نماید،میراث فرهنگی نسبت به راه اندازی پارکینگ در گاراژ جنب بانک ملت اقدام نماید،شهرداری با دقت و نظارت کافی طرح پارکبان  را در خیابانهای اصلی شهر اجرا نماید،راهنمایی و رانندگی ضمن نظارت بر ایستگاههای تاکسی از تردد و پارک هرگونه خودرو سنگین در سطح شهر جلوگیری و درصورت مشاهده اعمال قانون نماید .

 

انتهای خبر/