اسلام آباد خبر20:06 - 1392/03/11

مهیا شدن امکان خریدوفروش سهام عدالت/تعیین قیمت سهام عدالت پس از بررسی اطلاعات مالی و ارزش دارایی ها

مدیرعامل بورس با بیان اینکه پذیرش سهام عدالت مانند هر شرکت دیگری در بورس انجام می گیرد گفت: ارزش «سهام عدالت» پس از بررسی اطلاعات مالی و ارزش داریی ها مشخص می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد،حسن قالیباف اصل در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا درباره عرضه «سهام عدالت» در بورس، اظهار کرد: «سهام عدالت» نیز مانند هر شرکت دیگری اگر سهامی عام و در سازمان ثبت شده باشد قابلیت پذیرش در بوس و فرابورس را دارد.

مدیر عامل بورس با تاکید بر اینکه پذیرش «سهام عدالت» در بورس مشکلی ندارد افزود: شرایط بورس برای پذیرش سهام عدالت باید احراز شود و اگر عرضه این سهام بر اساس دستورالعمل پذیرش بورس صورت گیرد مشکلی وجود ندارد.

قالیباف اصل در خصوص قیمت «سهام عدالت» و اینکه گفته می شود ارزش آن حدود دو میلیون و پانصدر هزار تومان است تصریح کرد: من نمی توانم در خصوص قیمت این سهام پیش بینی داشته باشم به هر حال زمانیکه شرکت به بورس می آید اطلاعات مالی و ارزش دارایی ها آن باید در اختیار قرار گیرد تا سود آوری آن مشخص شود و پس از آن قیمت نهایی تخمین زده شود.

مدیرعامل بورس تاکید کرد: اکنون نمی توان قیمت مشخصی برای سهام عدالت در نظر گرفت چرا که نرخ آن بر اساس سودآوری شرکت ها در نظر گرفته می شود.