اسلام آباد خبر08:45 - 1396/12/23
نماینده مردم اورامانات در مجلس:

استاندار کرمانشاه در جریان زلزله تلاش فراوانی کرد/ مدیران ورشکسته منافع خود را در خطر دیده اند

اسلام آبادخبر: نماینده مردم اورامانات در مجلس گفت:استاندار کرمانشاه در جریان زلزله تلاش فراوانی کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، شهاب نادری با اشاره به تذکر روز یکشنبه اش در صحن علنی مجلس اظهار داشت: باید به ورشکستگان سیاسی و مدیران ناکارآمد که از نطق دو دقیقه ای بنده در دو روز گذشته سوء استفاده کرده اند بگویم که من در کنار استاندار کرمانشاه هستم و منظور از نطقم مدیران ناکارآمد و نالایقی بوده که از قبل در استان حضور داشته اند و استان را به روزی کشانده اند که جوانان بیکار شده اند و ناکارآمدی بروز مشکلات شده است.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه منظور بنده مدیریت استان نبوده بلکه منظور بنده مدیران کل و مسئولانی هستند که در استان حضور دارند، افزود: این مدیران ورشکسته اکنون با برکناری و به خطر افتادن منافعشان دنبال سوءاستفاده از صحبت های من برای استفاده علیه استاندار هستند.

وی با تاکید بر اینکه بنده و استاندار در یک سنگر حضور داریم و جهت پیشرفت و توسعه استان تلاش می کنیم، ادامه داد: منظور بنده از تذکرم افراد ناکارآمدی بوده که باید خود را از لحاظ مدیریت شست و شو دهند.

نادری با بیان اینکه مدیران سهل انگار باید زودتر توسط استاندار برکنار شوند، یادآور شد: استاندار کرمانشاه توانمند و زحمت کش بوده و برای رفع مشکلات تلاش می کند و در جریان زلزله کرمانشاه تلاش فراوانی کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه مردم استان کرمانشاه در کنار نظام، رهبری و دولت بوده اند و توقع آنها از دولت این بوده که برای رفع مشکلات تلاش کند، تصریح کرد: ورشکستگان سیاسی نتوانستند خدماتی به مردم استان ارائه دهند اما اکنون این استاندار خدمات شایسته ای به مردم ارائه می دهد که ما نیز از وی حمایت می کنیم.