اسلام آباد خبر11:51 - 1396/12/14
بخشدار حمیل خبر داد:

کاشت 5 هزار نهال در بخش حمیل

اسلام آبادخبر: در هفته منابع طبیعی حدود ۲ هزار نهال در روستای گردنگاه قوچمی و بیش از ۳ هزار نهال در حاشیه شهر حمیل و روستاهای سطح بخش کاشته خواهد شد.

ابراهیم پیرویسی بخشدار حمیل در گفتگو با اسلام آباد خبر، اظهار کرد: در هفته منابع طبیعی حدود ۲ هزار نهال در روستای گردنگاه قوچمی و بیش از ۳ هزار نهال در حاشیه شهر حمیل و روستاهای سطح بخش کاشته خواهد شد.

 


وی ضمن تقدیر و تشکراز اعَضای شورا ودهیاران فعال بخش حمیل افزود: در این خصوص حدود سه هزار و پانصد متر  ازحاشیه رودخانه گردنگاه قوچمی جهت کاشت نهال و ایجاد پارک  توسط شورای اسلامی و دهیاری با همکاری مردم روستا پاکسازی ، تسطیح و آماده سازی شده است.

 

حسن حیدری عضو شورای اسلامی روستا ی گرد نگاه قوچمی در بخش حمیل در این رابطه گفت:  روستای گردنگاه قوچمی جزو بزرگترین روستاهای بخش حمیل است و دارای هزار نفر جمعیت ، نظر به اینکه ورودی این روستا  به مساحت 3500 متر مربع در حاشیه رودخانه راوند محل جمع آوری و فضولات حیوانی شده بود لذا این شورا تصمیم به حل این معضل با همکاری مردم نمود.



وی افزود: اعضای شورای اسلامی و دهیاری  روستاطرحی را مطرح که منجر به پاکسازی کامل ورودی روستا و حاشیه رودخانه راوند و ایجاد فضای سبز وغرس نهال در آن  گردد که پس از مشورت با اهالی و ساکنین روستا  و جلب مشارکت عمومی اهالی بصورت صدرصد مشارکت مردم  حاشیه رودخانه راوند کاملا از زباله پاکسازی و فضولات حیوانی در یک نقطه متمرکز و نمای زیبایی در ورودی ترسیم گردید.

 


این عضو شورا از استقبال منابع طبیعی  در جهت همکاری در زمینه کاشت نهال و تلاش بخشدار فعال و مردمی بخش حمیل تشکر ، و افزود مسئولان باید از مشارکتهای خود جوش و مردمی حمایت قاطع نشان دهند و از این مهم در راستای پیشبرد اهداف عمران و آبادانی کشور نهایت استفاده لازم  را ببرند.

 


حسن حیدری به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای گردنگاه قوچمی از عموم مردم این روستا بخاطر مشارکت عمومی مردم دراین طرح  تقدیر و تشکر نمود و خاطر نشان ساخت انشاءالله در  آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی پارک ساحلی رودخانه راوند با کمترین هزینه خواهیم بود به نحوی که پذیرای مهمانان غیربومی نیز خواهیم بود.