اسلام آباد خبر18:42 - 1396/12/09
مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب خبر داد:

۳حادثه رانندگی درمحور اسلام آبادغرب به کرمانشاه ۶ مصدوم بجای گذاشت +تصاویر

اسلام آبادخبر: مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب از یک تصادف زنجیره ای در محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه و مصدومیت ۶ نفر در این حادثه خبر داد.

کیومرث کرمی مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: ساعت 16:04 عصر امروز در محور  اسلام آبادغرب به سمت کرمانشاه در گردنه حسن آباد  دو دستگاه نیسان و کامیونت ایسوزو واژگون شده که چهار مصدوم برجاي گذاشت.

 

 

مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب گفت: یکی از سرنشینان پس از اقدامات اولیه با خودرو شخصی خود به بیمارستان امام خمینی رفته و سه مصدوم دیگر حادثه پس از امداد رسانی توسط آمبولانس های فوریت های پزشکی به بیمارستان امام خمینی منتقل شدند .

 

 

کرمی گفت: در ساعت 16:43 دقیقه يک خودرو دیگر در محل حادثه با عابر پیاده برخورد کرده که نتیجه آن زخمی شدن یک مرد کهنسال بود که پس از امدادرسانی اولیه توسط فوریتهای پزشکی به بیمارستان  اسلام آبادغرب منتقل شد.

 

 

وی افزود: در نتیجه تصادف دوم در مسیر اسلام آبادغرب به  کرمانشاه ازدحام صورت گرفته و  در حوالی سه راهی اسلام آبادغرب یک تصادف زنجیره ای دیگر بر اثر برخورد چندین خودرو تیبا، تریلی، پراید، ۲۰۶ و پژو۴۰۵  اتفاق افتاد که حاصل آن هم یک مصدوم بود که توسط کد دوم فوریتهای پزشکی به بیمارستان امام (ره) اسلام آبادغرب منتقل شد.