اسلام آباد خبر11:01 - 1396/12/08
فرمانده انتظامی اسلام‌آبادغرب خبر داد:

انهدام باند سرقت در اسلام آباد غرب

اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از انهدام باند سرقت در عملیات پلیس شهرستان و کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" گفت: در طول ماه گذشته با توجه به وقوع چندین فقره سرقت منزل و داخل خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ مرصاد و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود:‌ در بررسی‌ها مشخص شد که سارقان در بیشتر سرقت‌ها، از ضعف ایمنی و عدم به کارگیری وسایل بازدارنده  منازل مسکونی استفاده و سرقت می‌کنند.

 

 

سرهنگ سرتیپ نیا اضافه کرد:‌ با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام سارقی سابقه دار در این خصوص شناسایی و بعد از چندین روز مراقبت‌های نامحسوس، در یکی از محله‌های شهر دستگیر شد.

 

 

وی ادامه داد: این فرد در مراحل تحقیقات به سه فقره سرقت منزل و هفت فقره سرقت محتویات داخل خودرو با کمک ۲ نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: با هماهنگی مرجع قضایی، ۲ همدست دیگر متهم نیز طی یک عملیات موفق در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

 

 

سرهنگ سرتیپ نیا با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.