اسلام آباد خبر08:51 - 1396/12/05

قرائت گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تا دو هفته دیگر/ بعد از قرائت متن گزارش به قوه قضائیه ارسال می‌شود

اسلام آبادخبر: رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان در پایان تصریح کرد: 2 هفته دیگر این گزارش قطعی و نهایی در صحن علنی مجلس قرائت می شود و در ادامه متن آن را جهت اقدامات قضایی به قوه قضائیه ارسال می کنیم، هرچند که هم اکنون نیز دستگاه قضایی مشغول رسیدگی به پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان است.

به گزارشاسلام آباد خبر، جبار کوچکی نژاد، رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: این گزارش جمع بندی و کاملاً آماده است و حتی برخی رسانه ها نیز آن را منتشر کرده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر دستور کار مجلس مباحث مربوط به بودجه سال آتی است، عنوان کرد: نمی توان همزمان هم این گزارش را قرائت کرد و هم مباحث بودجه را در صحن پیگیری کرد از همین رو به محض اتمام کار مجلس در خصوص بودجه این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت می شود.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان در پایان تصریح کرد: 2 هفته دیگر این گزارش قطعی و نهایی در صحن علنی مجلس قرائت می شود و در ادامه متن آن را جهت اقدامات قضایی به قوه قضائیه ارسال می کنیم، هرچند که هم اکنون نیز دستگاه قضایی مشغول رسیدگی به پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان است.

بیش از دو سال است که موضوع اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان روی میز مجلس آمده و تا کنون بالغ بر 14 هزار میلیارد اختلافات مالی در شرکت های زیر مجموعه این صندوق به ویژه بانک سرمایه شناسایی و اسناد و مدارک آن توسط مجلس جمع آوری شده است.