اسلام آباد خبر12:43 - 1396/11/22
در همایش هیأت‌های مذهبی انجام گرفت

تقدیر از ۲ پرستار فداکار که در زلزله کرمانشاه جان کودکان را نجات دادند

اسلام آبادخبر: ۲ بانوی پرستار بیمارستان اسلام‌آباد غرب که در هنگام وقوع زلزله با فداکاری جان نوزادان بستری شده در این مرکز درمانی را نجات دادند در همایش تخصصی هیأت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارشاسلام آباد خبر، همایش تخصصی هیأت‌های مذهبی فعال در عرصه خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه و کرمان در سالن ورزشگاه شهدای شهرستان قصرشیرین برگزار شد.

 

 

در این همایش ۲ روزه که با حضور بیش از ۴۰۰ هیأت مذهبی از سراسر کشور برپا شد، صاحب‌نظران و فعالان این عرصه به اظهار نظر درباره حضور هر چه بیشتر هیأت‌ها در عرصه ارائه خدمات اجتماعی به مردم پرداختند.

 

 

۴۰۰ هیأت از سراسر کشور در این همایش حضور داشتند و از ۲ بانوی پرستار بیمارستان شهرستان اسلام‌آباد غرب (مرادبیگی و اسماعیلی) در مراسم یاد شده تقدیر به‌عمل آمد که در زلزله ۷.۳ ریشتری مورخ ۲۱ آبان ماه امسال که در استان کرمانشاه رخ داد، با ایثار و فداکاری خود برای نجات جان کودکان بستری شده در این مرکز درمانی کوشیدند و تحسین همگان را برانگیختند.

 

 

 این ۲ بانوی پرستار بخش نوزادان بیمارستان اسلام‌آباد غرب در هنگام وقوع زلزله مذکور در اقدامی فداکارانه، در اتاق محل بستری نوزادان ماندند و آنان را از محل خطر خارج کردند.

 

 

این ۲ پرستار هدف اصلی شغل پرستاری را ایثار و فداکاری عنوان کردند و اظهار داشتند: این نوزادان را همچون فرزندان خود تصور کرده و نجات جانشان را بر خود لازم می‌دانستند.

 

 

گفتنی است، تجلیل از پرستاران ایثارگر بخش نوزادان بیمارستان شهرستان اسلام‌آباد غرب با اهدای هدایای و با حضور سعید جلیلی، عضو شورای عالی امنیت ملی  انجام گرفت./فارس