اسلام آباد خبر21:59 - 1396/11/15
گزارش تصویری/

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم حاج خیرالله احمدی فرد در اسلام آبادغرب+تصاویر

اسلام آبادخبر: مراسم اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج خیرالله احمدی فرد در مسجد امیرالمؤمنین اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مراسم اولین  سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج خیرالله احمدی فرد دوازدهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه با حضور فرمانده سپاه شهرستان، جمعی از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و جمع کثیری از مردم اسلام آبادغرب در مسجد امیرالمؤمنین اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

شهید مدافع حرم حاج خیرالله احمدی فرد متولد ۲۰ اسفند سال ۴۸ بوده و در یکی از روستاهای اطراف اسلام آبادغرب به دنیا آمده اند که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حریم عقیله بنی‌هاشم در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در حمله آزادسازی موصل عراق در ۱۶ بهمن ماه به شهادت رسیدند.

 

سرهنگ خدادادیان فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در ابتدای مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به روح شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و 1280 شهید شهرستان اسلام آبادغرب به ویژه اولین شهید مدافع حرم اسلام آبادغرب درود فرستاد و به خانواده معظم شهدا، مسئولین و مدعوین این محفل نورانی خیرمقدم عرض نمود.

 

وی با بیان اینکه؛ یاد شهدا همیشه زنده است، اظهار کرد: شهدا راه و روش درست زیستن را به ما آموختند و شهید احمدی فرد چراغ هدایت مردم این شهرستان و کشور خواهد بود.

 

سرهنگ خدادادیان خاطرنشان کرد: شهید احمدی فرد در همین ایام فاطمیه به شهادت رسیدند و امشب که شب شهادت اولین سالگرد این شهید والامقام است، عرض می کنم که تعدادی از دوستان رزمنده که پیکر این شهید والامقام را دیدند به آن غبطه می خورند که آنچه از خدا خواسته به ایشان عنایت شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با تشکر ار خانواده معظم این شهید والامقام، گفت: امیدوارم این قبیل اقدامات در راه و هدف شهدا ذخیره آخرت همه ما بشود.

 

گفتنی ست؛ سخنرانی  بصیرتی سردارحاج عبداله ویسی از فرماندهان دفاع مقدس ومداحی ذاکرین اهل بیت(ع) حاج یزدان ناصری و حاج محسن محمدی و دکلمه خوانی ذاکر اهل بیت کربلایی میلاد احمدیان از دیگر بخش های این مراسم معنوی و نورانی بود.