اسلام آباد خبر10:17 - 1396/11/12
به مناسبت آغاز دهه فجر صورت گرفت؛

دیدار مسئولین اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان

اسلام آبادخبر: مسئولان اسلام آبادغرب به مناسبت 12 بهمن آغاز دهه مبارک فجر با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، مسئولان اسلام آبادغرب به مناسبت 12 بهمن آغاز دهه مبارک فجر با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

 

در این دیدار افشین کریمی فرماندار شهرستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه آغاز دهه مبارک فجر را به مردم، مسئولین و امام جمعه شهرستان تبریک گفت و گزارش مختصری از خدمات دولت را ارائه نمود.

 

در ادامه امام جمعه شهرستان نیز دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه را به حضار و ملت ایران تبریک و تسلیت گفت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به تبیین ارزش های انقلاب و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی پرداخت.

 

وی با اشاره به تفاوت انقلاب اسلامی با انقلاب های دیگر در جهان گفت: دیگر انقلاب های به وجود آمده بعلت وابستگی به غرب و الهی نبودن شکست خوردند اما انقلاب اسلامی ایران با وجود این همه توطئه و دشمنی در جهان  به واسطه الهی بودن،  مردمی بودن، استقلال، مبارزه با استکبار جهانی ودر رأس قرار داشتن ولایت فقیه ماندگار شده است.

 

حجت الاسلام مهری با مقایسه ناامنی کشورهای همسایه با امنیت داخل کشور، تأکید نمود: مدیران و اصحاب رسانه دستاورد های 40 ساله نظام را تبیین کنند و خدمات انقلاب اسلامی را به مردم معرفی کنند.

 

وی با اشاره به برخی مشکلات کشور گفت: مشکلات اقتصادی و بیکاری در کشور داریم و کسی اینها را انکار نمی کند اما اینها نباید ما را از بازگو کردن دستاوردهای 40 ساله نظام غافل کند و باید با بیان رشد، توسعه و توانایی های جمهوری اسلامی مردم و به ویژه قشر جوان را به آینده امیدوار کنیم.

 

امام جمعه شهرستان در پایان سخنان خود با تلنگری به برخی مدیران قدیمی و جدید شهرستان گفت: مدیران باید شبانه روز در خدمت مردم باشند تا بتوانند جوابگوی مردم باشند و اگر مدیری بخواهد نصف روز به کار مردم بپردازد نمی تواند.