اسلام آباد خبر09:28 - 1396/11/03
اخبار انتظامی استان کرمانشاه؛

پلمب مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر در دالاهو/کشف ۱۶۰هزار نخ سیگارقاچاق در اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو از پلمب یک مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ایرج علیمرادی" عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان به واسطه اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی از فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر باخبر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در نهایت ماموران با همکاری دستگاه قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل اختفای خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دالاهو اظهارداشت: ماموران همچنین مکانی که متهم از آن برای تهیه و توزیع مواد مخدر استفاده می کرد را به نفع دولت پلمب کردند.

سرهنگ علیمرادی تاکید کرد: نیروی انتظامی مبارزه با سوداگران مرگ و جلوگیری از توزیع موادمخدر در جامعه را همواره به صورت ویژه در دستور کار دارد و در این زمینه از هیچ تلاشی صرف نظر نخواهد کرد.

کشف ۱۴ تن پالت قاچاق در کنگاور 

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۱۴ تن پالت قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.  

سرهنگ "عزیز الهیاری" در این رابطه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای مبارزه با پدیده قاچاق، در حین کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو کشنده هوو حامل کالای قاچاق شدند.

وی اظهارداشت: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن توانستند ۱۴ تن کالای قاچاق از نوع پالت کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور عنوان کرد: به گفته کارشناسان ارزش محموله مکشوفه بیش از ۶۰۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شده است، گفت: متهم به همراه پرونده قضائی جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی شد.

انهدام باند قاپ زنی در کرمانشاه 

رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام یک باند زورگیری و قاپ زنی در شهر کرمانشاه خبر داد.  

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهارداشت: در پی  وصول یک فقره پرونده با موضوع سرقت گوشی تلفن همراه به روش زورگیری موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات سارق مرتبط با این پرونده شناسایی و در عملیات هایی جداگانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ۱۰ فقره زورگیری و قاپ زنی با همدستی یکدیگر در سطح شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

سرهنگ امیری با بیان اینکه مالباختگان شناسایی شدند، گفت: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان مرکزی کرمانشاه شدند.

وی تاکید کرد: تلاش ها به منظور دستگیری دیگر عضور این باند همچنان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار دارد.

کشف ۱۶۰هزار نخ سیگارقاچاق در اسلام آبادغرب 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کشف محموله سیگار قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" در توضیح این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی بخش حمیل در حین گشت زنی در محور اسلام آباد به یک دستگاه خودرو پژو که با سرعتی حادثه ساز در حال حرکت بود مشکوک شدند و پس از مدتی تعقیب و گریز توقیف خودرو ۱۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش محموله مکشوفه بیش ۸۰۰ میلیون ریال است، ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می زند، از این رو نیروی انتظامی با قاطعیت و طبق قانون با قاچاق کالا مقابله خواهد کرد.

عامل توزیع پول های تقلبی در کرمانشاه دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: عامل توزیع پول های تقلبی توسط ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شد.  

سرهنگ "حسین براری" در این رابطه گفت: در پی کسب خبر از منابع و مخبرین مبنی بر حضور یکی از عوامل توزیع پول های تقلبی در شهرک ظفر، دستگیری آن در دستور کار ماموران کلانتری ۲۲ ظفر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ظفر بلافاصله در محل اعلامی حاضر و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و ۳ میلیون و ۷۰ هزار ریال پول تقلبی  کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: از تمام توان خود استفاده می کنیم تا فضا را برای برهم زنندگان نظام اقتصادی کشور نا امن کنیم.

کشف ۵۸۸ فقره سرقت در کرمانشاه 

فرمانده انتظامی شهرستان از کشف ۵۸۸ فقره سرقت و دستگیری ۳۸۹ نفر سارق در دی ماه خبر داد.  

سرهنگ "حسین براری" در این رابطه گفت: در ماه گذشته طرح ارتقای امنیت اجتماعی با کمک کلانتری ها و پاسگاه های سطح شهرستان و ماموران یگان های امداد و فوریت های پلیسی به مرحله اجرا در آمد.  

وی با بیان اینکه در این طرح ۵۸۸ مورد سرقت کشف و ۳۸۹سارق دستگیر شدند، افزود:  بیشترین سرقت ها مربوط به سرقت خودرو و وسایل داخل خودرو  هستند.

این مقام انتظامی اظهارداشت: در دی ماه ماموران انتظامی شهرستان  ۵۸۳ دستگاه خودرو و ۷۴ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک شناسایی را توقیف و به پارکینک دلالت دادند.

سرهنگ حسین براری عنوان کرد: در این مدت ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای طرح مبارزه با معتادین متجاهر  و قاچاقچیان موادمخدر موفق شدند ۲۰۵ نفر معتاد و فروشنده مواد مخدر را دستگیر کنند.  

وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان در راستای مبارزه با کالای قاچاق نیز موفق شدند ۷۴ نفر قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضایی تحویل دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، اجرای مستمر این گونه طرح ها در دستور کار پلیس قرار دارد.