اسلام آباد خبر09:02 - 1396/10/20

سه هزار نفر شغل خود را در زلزله از دست داده اند

اسلام آبادخبر: استاندار کرمانشاه گفت: ۳۰۰۰ نفر در زلزله استان کرمانشاه شغل خود را از دست داده‌ و بیکار شده‌اند.

به گزارشاسلام آباد خبر، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در حادثه زلزله حدود 3000 نفر شغل خود را از دست داده و بیکار شده‌اند افزود: باید تلاش شود مناطق ویژه اقتصادی اسلام‌آباد غرب و قصرشیرین به منظور کمک به تسریع در روند توسعه و ایجاد اشتغال در این مناطق اجرا شود.

وی با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذاری خارجی باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد عنوان کرد: از دستگاه‌های اجرایی استان درخواست می‌شود فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان را تدوین و زمینه را برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی فراهم کنند و این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان باید بیشتر و بهتر معرفی شوند و در سطح وزارتخانه‌ها برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی تلاش شود گفت: سرمایه‌گذارانی از کشور قطر درخواست زمین برای راه‌اندازی مجتمع کشت و صنعت در استان را دارند که این موضوع را سازمان جهاد کشاورزی باید پیگیری کند.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه راهکاری مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری در استان است افزود: این همایش در معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان در بخش‌های مختلف بسیار مؤثر است./باشگاه خبرنگاران