اسلام آباد خبر10:06 - 1396/10/18
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تحریم سپاه در مجلس انگلیس برای جلب رضایت آمریکا است

اسلام آبادخبر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقدام انگلیسی‎‌ها برای تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یقینا هیچ دستاوردی برای این کشور نخواهد داشت.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سیدقاسم جاسمی در خصوص درخواست تحریم سپاه در مجلس انگلیس، اظهار داشت: باتوجه به اینکه وضعیت کشورهای اروپایی مانند انگلستان که از سیاست‌ها و عملکرد آمریکایی‌ها تبعیت می‌کنند، در این وضعیت که ترامپ در خصوص فعالیت هسته ای ایران و برجام موضع منفی گرفته و آمریکا را منزوی‌تر کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: کشورهایی مانند انگلستان سعی می‌کنند با آمریکا همراهی کنند و رضایت ایالات متحده را جلب کنند.

وی با اشاره به اینکه شماری از نمایندگان مجلس عوام انگلیس از وزیر کشورشان خواستند سپاه پاسداران ایران را تروریستی نامیده و فرماندهان آن را تحریم کند، افزود: ما از کشوری مانند انگلیس توقعی نداریم، که فعالیت های جمهوری اسلامی ایران تایید کند، زیرا سپاه همواره توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده است.

جاسمی با اشاره به اینکه انگلستان در حال خروج از اتحادیه اروپا است و این امر طبیعی است که لندن برای نزدیکی بیشتر با آمریکا، چنین رفتارهایی را علیه ایران داشته باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این اقدام انگلیسی‎‌ها یقینا هیچ دستاوردی برای این کشور نخواهد داشت، گفت: مردم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار یکدیگر هستند و هیچ گاه کسی نمی تواند ضربه ای به این رابطه بزند.