اسلام آباد خبر10:30 - 1396/10/17
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان خبر داد:

معرفی بیش از 6 هزار و 800 نفربه بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات زلزله زدگان در سرپل ذهاب

اسلام آبادخبر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: بیش از 6هزار و 800 نفربه بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات زلزله زدگان در سرپل ذهاب معرفی شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد غلامحسین خانی در گفتگو با بازی دراز با تشریح آمار ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان مستقر در سرپل ذهاب اظهار داشت: از زمان وقوع زلزله در شهرستان سرپل ذهاب تاکنون با اعزام نیروهایی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان در محل حادثه، ارزیابی 14هزار و 923 واحد صورت گرفت و از ۱هزار و ۷۴۰ واحد آواربرداری شد.

وی افزود: روند اجرایی احداث و تعمیر مسکن مردم در شهرستان سرپل ذهاب در حال انجام و تاکنون برای بیش از 13هزار و 989 مالک تشکیل پرونده انجام شده که از این میان 6 هزار و 894 نفربه بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی شده اند و برای یک هزار و 817  واحد انعقاد قرارداد صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: با کمک خیران دراصفهان، ۸۹۳ کانکس به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب ارسال شده است.

وی افزود: ازمجموع 2 هزار و 271  ثبت پرونده بلاعوض اسکان موقت برای زلزله زدگان، 830 پرونده برای مالک و یک هزار و 441 پرونده از مستاجرین ثبت شده است.

خانی در پایان ادامه داد: ۱ هزار و ۸۰۵ پرونده زلزله زدگان به شهرداری و یک هزار و 84 پرونده نیز به نظام مهندسی جهت ساخت و مرمت و تعمیرواحد تخریبی معرفی شده است.