اسلام آباد خبر21:38 - 1396/10/08
در پیامی/

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام اسلام آبادغرب بمناسبت سالروز حماسه 9دی

اسلام آبادخبر: ما دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد اسلام آبادغرب با گذشت زمان هیچ گاه این فتنه را فراموش نخواهیم کرد و حماسه 9 دی برای همیشه در خاطرمان خواهد ماند.

به گزارشاسلام آباد خبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اسلام آبادغرب به مناسبت سالروز حماسه 9 دی ماه بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

می خواهند نور خدا را با دهانهای خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید. (سوره صف _ آیه ۸)

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اسلام آباد غرب طی بیانیه ای اعلام می کند:یوم الله نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجدید بیعت با ولی زمان، یک زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم و در راس آنها آمریکای جنایتکاراست.
اگرچه نزدیک به 8 سال از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 و فتنه انگیزی گروهی بی بصیرت می گذرد، ولی اتفاقات تلخ آن دوران که ارزش‌ها، اصول و باورهای مردم ایران اسلامی را هدف قرار داده بود فراموش شدنی نیست.


8 سال پیش مردم ایران  هزینه بی بصیرتی خواصی را دادند که با بازیگردانی اتاق فکرهای آمریکایی-انگلیسی، به بهانه«تقلب» در انتخابات، سعی در ایجاد اردوکشی خیابانی کردند تا از این مسیر، با نشانه گرفتن اصل نظام، به اهداف شوم خود جامه عمل بپوشانند، ولی این مردم بودند که مثل گذشته، با حرکتی مثال زدنی و خلق حماسه بزرگ 9 دی پاسخ کوبنده و دندان شکن به این افراد دادند و نگذاشتند خون های ریخته شده برای دفاع از این مرز و بوم با آمال و آرزوهای عده ای خائن به نظام و انقلاب، پایمال شود.

انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی همواره با توطئه‌های خارجی و عناصر خائن و دنباله‌روی آنان در داخل روبه‌رو بوده، اما همواره با یاری خدا در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه ولی فقیه زمان خود، این مشکلات را یکی پس از دیگری نه‌تنها پشت سر گذاشته، بلکه تهدیدات را نیز به فرصت‌هایی استثنایی تبدیل نموده است، نمونه‌های مختلفی را می‌توان از این توطئه‌ها نام برد از جنگ نابرابر، کودتا و انواع تحریم‌ها گرفته تا توطئه‌های مختلف سیاسی که از نمونه‌های بارز آن فتنه سال 1388 بود.
 

ملت شریف ایران، اساتید دلسوز و دانشجویان مسلمان این مرز و بوم هرگز جنایات و خباثت‌های این فتنه‌گران در حق اسلام و انقلاب را فراموش نخواهند کرد، مطمئنا اهانت به تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره)، اهانت آشکار به عاشورای حضرت سیدالشهدا(ع) و صدها نمونه دیگر از این دست به این سادگی‌ها قابل فراموشی نخواهد بود.
 
در پایان ما دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور اسلام آباد غرب اعلام می‌داریم که به عهد خود با امام راحل(ره)، شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و ولی فقیه‌ زمان پایبند بوده و هرگز اجازه نخواهیم‌ داد ذره‌ای در مسیر اهداف والا و مقدس نظام جمهوری اسلامی، امام (ره) و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی در دانشگاه خللی ایجاد گردد.

ومن الله توفیق...