اسلام آباد خبر09:50 - 1396/09/28
با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان/

از کشتی گیران دانش آموز قهرمان اسلام آبادغرب تقدیر شد+تصاویر

اسلام آبادخبر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان و معاون پرورشی و تربیت بدنی از کشتی گیران مدال آور دانش آموز شهرستان اسلام آبادغرب تقدیر کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  حسن رجبی مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب، معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان حوزه تربیت بدنی در محل سالن کشتی مجتمع ورزشی زینبیه این شهرستان حضور یافتند و طی آیینی از مربیان کشتی مجتمع ورزشی زینبیه و دو قهرمان ارزنده پر افتخار، دانش آموزان داوود خانی رشیدی قهرمان نونهالان در وزن 58 کیلوگرم از دبیرستان دور اول شهدای محراب و متین زارعی قهرمان نوجوانان کشور در وزن 55 کیلو گرم از دبیرستان دور دوم شاهد امام حسین (ع) تقدیر بعمل آوردند.

 

 

حسن رجبی ضمن تشکر و تقدیر از مربیان و کشتی گیران سالن ورزشی زینبیه خطاب به کشتی گیران گفت: شما کشتی گیران مایه افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید و حضور در جمع شما پهلوانان قهرمان مایه افتخار است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود از غلبه بر هوای نفس قبل از غلبه بر حریفان در میدان کشتی اظهار کرد کرد: با پیروی از پوریای ولی "افتادگی آموز گر طالب فیضی هرگز نخورد آب زمینی که بلند است " جسم و جان را قوی کنید.