اسلام آباد خبر10:12 - 1396/09/16
رئیس اورژانس کشور خبر داد:

انجام اولین عمل جراحی در بیمارستان موقت سرپلذهاب

اسلام آبادخبر: رئیس اورژانس کشور، از انجام اولین عمل جراحی در بیمارستان موقت سرپلذهاب تا دقایقی دیگر طی امروز پنج شنبه خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، پیرحسین کولیوند امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان سرپل ذهاب، در خصوص اهداف سفرش به استان کرمانشاه گفت: برای عرض خداقوت به همکارانمان در سرپلذهاب و همچنین بازدید از اقدامات انجام شده در این مناطق به استان سفر کرده ایم.

وی با اشاره به راه اندازی بیمارستان موقت بانگر در سرپلذهاب افزود: این بیمارستان جدای از بیمارستان های تخریب شده بود و بخش های مختلف بیمارستانی در آن فعال است.

رئیس اورژانس کشور تصریح کرد: اولین عمل جراحی تا نیم ساعت دیگر طی امروز پنج شنبه در این بیمارستان انجام می شود و این بیمارستان از آمادگی خوبی برخوردار است.

وی گفت: این بیمارستان هم‌اکنون توسط پرسنل محلی در حال اداره است و معنای آن این است که کاملا به شرایط پایداری رسیده اند و از نظر بهداشت و درمان خودشان همه کارها را انجام می دهند.

کولیوند ابراز امیدواری کرد، هر چه سریعتر بیمارستان شهدای سرپلذهاب نیز بازسازی شود و مردم بتوانند از ظرفیت این بیمارستان نیز بهره ببرند.