اسلام آباد خبر07:26 - 1396/09/16
فلاحت پیشه مطرح کرد،

تبانی مثلث خیانت، برای نابودی کامل فلسطین به رهبری مرتجعین سعودی

اسلام آبادخبر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: واقعیت این است که همواره یک مثلث به فلسطین خیانت کرده است و به دنبال نابودی کامل فلسطین بوده‌اند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حشمت الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص امید واهی رژیم صهیونیستی و آمریکا برای انتقال پایتخت از تل آویو به بیت المقدس بیان کرد: مثلث خیانت به فلسطین همواره یک ضلعش صهیونیسم بین الملل و ضلع دیگرش قدرت‌های استکباری که ابتدا انگلیس و اکنون آمریکاست و ضلع دیگرش هم مرتجعین عرب هستند. هر وقت این سه بازیگر با هم جمع شده‌اند و در قبال فلسطین با یکدیگر تصمیمی گرفته‌اند، تحت هر عنوانی اعم از صلح یا جنگ نتیجه‌اش به ضرر مردم فلسطین و همچنین آرمان فلسطین بوده است. در هر اجماع راهبردی که این‌ها انجام می‌دهند بخشی از آرمان فلسطین فدا می شود و شمار زیادی از کودکان، زنان و مردان فلسطینی فدا می‌شوند.

 

وی در ادامه گفت: در حال حاضر نیز یکی از این مقاطع است که دوباره این مثلث شکل گرفته است و تفاوتی که این مقطع با مقاطع گذشته دارد این است که این بار راس این مثلث مرتجعین عرب قرار گرفته‌اند و رسما خواستار امتیاز دادن هستند و قصد دارند به منظور حفظ کیان و تاج و تخت خویش، امتیاز دهند و فلسطین را قربانی کنند.

 

وی افزود: تبانی بر سر کل خاک فلسطین از لحاظ رقمی از سال 1348میلادی آغاز شد. در بازه بین سال‌های 1348 میلادی تا 1956 میلادی 48 درصد از خاک فلسطین را تسخیر کردند. در سال 1968 نیز مجددا 52 درصد از خاک فلسطین را به صهیونیست‌ها دادند و این روند به همین ترتیب ادامه پیدا کرد تا اینکه در اوایل دهه 1990 میلادی 89 درصد خاک فلسطین به صهیونیست‌ها داده شد. در حال حاضر نیز کل خاکی که در اختیار مردم و ساکنان واقعی فلسطین قرار دارد حداکثر 9 درصد است و می‌خواهند برای گرفتن همین 9 درصد هم تبانی اتحادی شکل دهند. اکنون به انتقال پایتخت به بیت المقدس رسیده‌اند چراکه دعوا در آنجا دعوای کیشی و اعتقادی است و محور این دعوا در بیت المقدس است. کانون اماکن مقدس در بیت المقدس است که قصد دارند در آنجا نیز تبانی کنند و عملا بعد از این چیزی از فلسطین باقی نخواهد ماند.

 

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس بیان کرد: مثلث خیانت علیه فلسطین همواره وجود داشته و امروز نیز به رهبری مرتجعین سعودی شکل گرفته است. شکست این مجموعه از جبهه مقاومت در موضوع شکست داعش واقعی است و تلاش زیاد آنها در حال حاضر برای این است که این موضوع را تحت شعاع قرار دهند ولی واقعیت میدانی باعث شده که روز به روز قدرت این مجموعه کمتر شود.

 

انتهای پیام/