اسلام آباد خبر10:24 - 1396/08/24
مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه خبر داد:

توزیع ۲۸ هزار تخته چادر در شهرستان‌های زلزله زده استان کرمانشاه

اسلام آبادخبر: مدیرکل بحران استان کرمانشاه از توزیع ۲۸ هزار تخته چادر در ۴ شهرستان زلزله زده استان خبر داد و تاکید کرد: مردم کمک‌های خود را به هلال احمر تحویل دهند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصادرضا محمودیان اظهار داشت: در شب نخست این حادثه، استاندار کرمانشاه ستاد مدیریت بحران را تشکیل داد و کارهای مقدماتی انجام شد و البته استاندار به بازدید از مناطق آسیب دیده پرداخت.

وی افزود: تعداد ۶ هزار و ۷۰۰ نفر از مردم توسط آمبولانس‌های هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند و دو بیمارستان صحرایی نیز توسط سپاه و ارتش در شهرستان سرپل ذهاب و منطقه ازگله برپا شد.

محمودیان با اشاره به اینکه تاکنون ۸۵ درصد کارها انجام شده گفت: به جز چند راه روستایی که البته ضروری هم نیست سایر راه های اصلی و فرعی باز است.

وی از پرواز ۳۸ فروند هلی کوپتر برای انتقال مجروحین خبر داد و افزود: استاندار کرمانشاه برای دومین بار نیز از مناطق زلزله زده بازدید کرد و به رصد امکانات پرداخت.

محمودیان گفت: دیروز چهارمین جلسه با حضور وزیر کشور و پنجمین جلسه مدیریت بحران با حضور دکتر روحانی تشکیل شد.

وی از توزیع آب، چادر و اقلام خوراکی خبر داد و با ابراز امیدواری ازتسریع بخشیدن توزیع در آینده افزود: از مردم انتظار داریم کمکهای خود را به جمعیت هلال احمر تحویل دهند تا عدالت میان زلزله زدگان رعایت شود و به آسیب دیدگان مناطق دور افتاده نیز برسد.

محمودیان از توزیع ۱۲ هزار تخته چادر در مناطق شهری سرپل ذهاب خبر داد و گفت: ممکن است برخی از مناطق مغفول مانده باشند اما امکانات زیادی در استان دپو شده که پس از تصمیم گیری امروز درباره برخورد با مزاحمتهای برخی افراد که ساکن شهرستانهای زلزله زده هم نیستند توزیع خواهد شد.