اسلام آباد خبر11:55 - 1396/08/16
مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب خبر داد:

مصدومیت 10 نفر بر اثر 3حادثه رانندگی در اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب از برخورد 6 خودرو در 3 سانحه مختلف در محور اسلام آبادغرب به ایلام و مصدومیت 10 نفر در این حوادث خبر داد.

کیومرث کرمی مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آبادخبر،  مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب از برخورد 6 خودرو در 3 سانحه مختلف در مدت عصر روز گذشته تا صبح امروز در محور اسلام آبادغرب به ایلام و مصدومیت 10 نفر در این حوادث خبر داد.

 

وی افزود: ساعت 7:45 صبح امروز در حوالی تونل دوم محور حمیل به ایلام برخورد خودرو وانت پیکان با پژو405 رخ داده که این حادثه 3 مصدوم برجای گذاشت.

 

کرمی گفت: دوتن از مصدومین حادثه  با آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان اسلام آبادغرب و یکی از مصدومین با آمبولانس ماموریتی اصفهان به بیمارستان سرابله منتقل شدند.

 

مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب عنوان کرد: شب گذشته در ساعت 19  در محور اسلام آبادغرب به حمیل در محل فرودگاه اسلام آبادغرب برخورد یک دستگاه وانت نیسان با سمند کرایه حامل زوار 6 مصدوم برجای گذاشت که پس از 4 دقیقه نیروهای امدادی سریعا" در محل حاضر شده و پس از کمک های اولیه مصدومین با 3 آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان اسلام آبادغرب منتقل شدند.

 

وی افزود: در ساعت 14:23 عصر روز گذشته نیز در تقاطع جاده روستای چقاکبود در محور اسلام آبادغرب-حمیل دو خودرو پژو 405 و وانت پیکان با هم برخورد نموده  که این حادثه  نیز 1 مصدوم برجای برجای گذاشت که توسط آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان اسلام آبادغرب منتقل شد.

 

کرمی گفت: این حوادث خوشبختانه فوتی نداشته و ابراز امیدواری کرد که زوار اربعین به سلامتی به آغوش خانواده های خویش برگردند.