اسلام آباد خبر09:39 - 1396/08/04
گزارش تصویری/

دیدار و سرکشی از خانواده شهداء و جانبازان در اسلام آبادغرب+تصاویر

اسلام آبادخبر: با حضور مسول عقیدتی سیاسی، جانشین فرماندهی و مسول امور ایثارگران نیروی انتظامی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهردار بخش حمیل با خانوداه معظم شهداء و جانباز نیروی انتظامی دیدار بعمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، با حضور مسول عقیدتی سیاسی، جانشین فرماندهی و مسول امور ایثارگران نیروی انتظامی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهردار بخش حمیل از خانوادهای شهیدان معظم دانش عباسی، عبدالوهاب حاتمی، علی اشرف صفری و جانباز سرافراز ماشااله کرمی دیدار بعمل آمد.

 

 

در این دیدار ریاست بنیادشهید با قرائت فاتحه به ارواح طیبه شهدا به معرفی خانوادها پرداخت و این دیدارها را قوت قلبی برای تمامی مسئولین عنوان داشت و خانوادهای شهداء را افتخار این ملت عنوان کرد.

 

 

در ادامه مسول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اسلام آبادغرب از خانوادهای محترم شهداء تجلیل و از خداوند منان آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت را برای این عزیزان خواستار شد و بیان داشت: به فرموده حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست و این دیدارها و دلجویی ها کمترین کاری است که در مقابل ایثار و فدارکاری خانواده شهدا و جانبازان می توانیم انجام دهیم.

 

در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خانواده های این عزیزان تقدیم گردید.