اسلام آباد خبر12:01 - 1396/07/24
صبح امروز صورت گرفت/

اعزام دانش آموزان بسیجی به اردوی راهیان نور در اسلام آبادغرب+تصاویر

اسلام آبادخبر: صبح امروز خواهران بسیجی شهرستان اسلام آبادغرب به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارشاسلام آباد خبر، مراسم بدرقه کاروان اعزامی دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب کشور با حضور مسئولین شهرستان اسلام آبادغرب برگزار گردید.

 

سرهنگ دوم پاسدار سیروس همتی جانشین فرماندهی ناحیه اسلام آبادغرب در مراسم بدرقه کاروان خواهران دانش آموز اعزامی به مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: ما از رشادت ها و ایثار گری شهداء در دوران دفاع مقدس درس های زیادی گرفته ایم که باید آن ها را به نسل جدید انتقال دهیم.

 

 

وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی  نظام استکباری با توطئه ها و جنگ های داخلی که علیه ایران به راه انداخت، تا بتواند با این کار نظام جمهوری اسلامی ایران را به زمان طاغوت برگرداند که خوشبختانه موفق نشد.

 

در ادامه برجی معاون پرورشی آموزش و پرورش اسلام آبادغرب با اشاره به حدیثی درخصوص دوست داشتن وطن گفت: وقتی می گوییم وطن منظور یک مشت خاک نیست، در واقع مجموعه ای از تفکرات،عقاید و ارزش های یک ملت در داخل یک سرزمین جغرافیایی که برگرفته از اندیشه های آن ملت است و برای پیشرفت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و نظامی کشور به کار گرفته می شود را وطن می گویند.

 

 

وی گفت: اگر می خواهیم دفاع کنیم از وطنمان هر نسلی یک وظیفه ای برعهده دارد نسل قبل از شما پدران، مادران و خواهران شما با تقدیم عزیز ترین سرمایه زندگی خودشان برای حفظ این وطن همت کردند نسل شما نیز برای حفظ این ارزش ها باید از دریای سرافراز خطر تا خلیج همیشه فارس ایران که این همه خون ها برای این سرزمین ریخته شده است باید از آن دفاع بکنیم.

 

 

در این مرحله بیش از 300 نفر از دانش آموزان دبیرستان های شهرستان اسلام آبادغرب در قالب هفت اتوبوس به مدت  2 روز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند.