اسلام آباد خبر09:49 - 1396/07/15
به مناسبت هفته ناجا/

صبحگاه مشترک نیرو های مسلح در اسلام آباد غرب برگزار شد

اسلام آبادخبر: صبحگاه مشترک نیروی های مسلح اسلام آباد غرب به مناسبت هفته ناجا در محل ستاد فرماندهی نیروای انتظامی این شهرستان با حضور یگان هایی از ارتش،سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارشاسلام آبادخبر، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور یگان های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

 

 

در این مراسم اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان و جمعی از خانواده شهدا و ایثار گران حضور داشتند.

سرهنگ سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به مدعوین خیرمقدم عرض نمود و از همکاری و حمایت مردم، مسئولین، دستگاه های اجرایی، قضایی و امام جمعه شهرستان در راستای ایجاد امنیت تقدیر و تشکر نمود.

 

 

در ادامه امام جمعه شهرستان ضمن تبریک هفته ناجا و ادای احترام به شهدای انقلاب، دفاع مقدس شهدای مدافع حرم و به ویژه شهدای ناجا، به بیان ارزش های انقلاب اسلامی و نقش آن در ایجاد نظم و امنیت و بر هم زدن برنامه های استکبار جهانی پرداخت.

 

 

حجت الاسلام مهری با اشاره به آمار کاهش جرائم و ثبات و امنیت جامعه با وجود معضل بیکاری در شهرستان، این را نتیجه تلاش شبانه روزی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و نیروهای تحت امر  دانست و از ایشان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

 

 

وی با اشاره به این فرموده پیامبر اسلام که دو نعمت امنیت و سلامت قدرشان مجهول و ناشناخته است، گفت: امنیت یک نعمت و شاخصه مهم در جامعه است و اگر امنیت نباشد سرمایه گذاری نیست و اگر سرمایه گذاری نباشد اقتصاد دچار مشکل می شودکه این امر مشکلات اجتماعی و فرهنگی را بدنبال دارد، پس باید قدردان و شکر گزار این نعمت باشیم.

 

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به مشکلات بیکاری و تنوع قومیتی تصریح کرد: امنیت امروز شهرستان یک امنیت مثال زدنی است و این بخاطر تلاش شبانه روزی فرمانده انتظامی و پرستل تحت امر می باشد که این امنیت را به وجود آوردند.

 

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، در این مراسم فرماندار اسلام آبادغرب نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی به زحمت کشان این نیرو، از زحمات شبانه روزی پلیس تشکر نمود.

 

گفتنی ست؛ در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیراز منتخبین پرسنل کادر و وظیفه یگان انتظامی شهرستان  تقدیر بعمل آمد، همچنین از تنی چند از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ناجا در شهرستان تجلیل بعمل آمد.